A
Anoniem
Guest
Ik moest werken, dus ging mijn man vanochtend met onze dochter naar het CB voor de prik. Ik voelde me er al rot over. Bel ik naar huis, blijkt dat ze pas over een maand op controle had moeten komen en ook voor de prik! Bij ons CB is er een vrijwilligster die de kinderen vooraf weegt en meet en de afspraken maakt. Had ze vorige keer dus verkeerd gepland. Schrok er wel een beetje van. Stel je voor dat ze niet hadden opgemerkt dat ze jonger is dan had ze hem misschien veel te vroeg gekregen. Ze zullen hem vast niet voor niks pas na 14 maanden geven. Ik weet dat iedereen een fout kan maken, maar als het om je kind gaat komt het hard aan!
Voor ons komt het eigenlijk heel goed uit omdat we maandag op vakantie gaan. Ze moest ook een hele 14 maanden test controle doen. Dat hebben ze alvast gedaan. Alles was al okee, dus dat is wel fijn.
Groetjes Belle
Voor ons komt het eigenlijk heel goed uit omdat we maandag op vakantie gaan. Ze moest ook een hele 14 maanden test controle doen. Dat hebben ze alvast gedaan. Alles was al okee, dus dat is wel fijn.
Groetjes Belle