BMR prik

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

even een vraag over de nawerkingen van de BMR prik. Het is nu bij Maaike doorgebroken. Is ook precies tien dagen geleden. Weten jullie wat precies de verschijnselen zijn, hoe lang ze ongeveer duren en wat je het beste ertegen kunt doen.

Maaike is al een week snipverkouden en erg hangerig. Nu had ze volgens mij vanochtend koorts toen ik haar uit bed haalde. Helaas moet ik vandaag werken en moest ik haar wel wegbrengen. Gelukkig is ze vandaag bij mijn schoonouders dus dat zal wel goed komen. Wordt waarschijnlijk erg vertroeteld.

Voor de zekerheid ga ik morgenochtend even met haar naar de huisarts want ze hoest al een week erg naar. Wil even zeker weten dat er niets anders aan de hand is.

Ben toch wel wat ongerust en hoop dat jullie mij een beetje gerust kunnen stellen. We gaan dit weekend weg en ik hoop dat het dan over is.

Groetjes
Inge

Hoi,
De nawerkingen kunnen idd tussen dag 5 en 12 opkomen..
Soms koorts,hangerig en  uitslag schijnt ook voor te komen.
Lieve heeft de 18e de prik gehad, en is idd al sinds vrijdag niet gezellig.
Ze huilt erg veel, is hangerig, wil van alles hebben, maar als ze het heeft smijt ze het weg..ook eten.
Slaapt onrustiger, en het is met vlagen op en af.
Ook komen er tanden door, dat zal ook meespelen..Ik vind het ook geen fijn idee, dat ze van zo'n prik ziek worden..
Probeer haar maar veel te laten slapen..als zij dat ook wil, en anders afleiden, door samen te spelen..
Ik heb wat speelgoed van zolder gepakt, dat ze nog niet kende..
Hoop niet dat het nog veel langer door gaat, het is zo sneu, en ze is normaal nooit zo.
Ik wil gewoon ons vrolijke meisje terug!!!
Jij ook succes met je dochter...het kan dus even duren..
Gr Rina

hoi,

bij Mart de zelfde klachten als bij RW.. en bij hem komen ook tandjes door en is verkouden.
Mart heeft 1 ochtend op de 10de dag uitslag gehad ietsjes maar..
verder is ie een beetje hangerig, en slaapt slecht (ook beetje verlatings angst)

ik zou zeggen laat het op je af komen en doe wat je gevoel zegt.
ik heb Mart veel laten slapen en lekker laten spelen en geknuffeld.. meer kun je toch niet doen.. het komt wel weer goed.. ze moeten er even door heen

suc6 en een fijne vakantie

groetjes Simone

Terug
Bovenaan