BMR prik

Zo wij hebben de BMR narigheid gehad, gelukkig. Roosmarijn heeft 4! dagen echt hoge koorts gehad. Wat een narigheid zeg. Vier nachten slecht slapen en overdag heeft ze vooral bij ons op schoot gehangen. Af en toe had ze even een opleving en ging ze lekker spelen, maar ik ben heeeeeel blij dat ik nu mijn eigen vrolijke meisje weer om me heen heb hoor.
Hoe hebben jullie kindjes gereageerd op de BMR-prik?

Liefs,

jeetje.. das wel een heftige reactie op die prik... yuri heeft m nu dik een week geleden gehad.. en heeft alleen vrijdagavond wat verhoging gehad.. verder is hij lekker zn vrolijke zelf..

Joas moet m nog krijgen, maandag is gepland. Ik weet alleen niet of ik m zal uitstellen, hij is nu erg verkouden en was een week geleden ook ziek. Bij zijn eerste inenting was hij 2 mnd en ook verkouden, toen is hij er bijna twee weken ziek/hangerig van geweest. Bij ons op het cb vinden ze verkoudheid geen reden voor uitstellen, maar ik vind dat wel. Hij heeft voor mijn gevoel zo al genoeg om tegen te vechten lijkt me. Wat zouden jullie doen, uitstellen of gewoon laten inenten?

groetjes,
mammavanJoas

@sjaar: Fijn zeg dat Yuri er niet veel last van heeft gehad. Hier was Roosmarijn echt een zielig ziekje. Was voor het eerst dat ze echt ziek was. Dus ook weer een ervaring rijker
@mamma: Je moet je eigen gevoel volgen, maar ik wist niet eens dat je een prik kon uitstellen dus ik had daar niet eens over nagedacht. Ze reageren er toch op hun eigen manier wel op. Maar als ze al verkouden zijn, is hun lijfje daar al tegen aan het vechten en moeten ze ook nog de antistoffen tegen de BMR aan gaan maken. Ik ben blij dat ik niet zelf hoefde te kiezen. Als je hem wel laat inenten heb je het daarna ook meteen maar gehad.

Liefs,

Wij hebben de BMR prik uitgesteld. Toen we voor consult kwamen en hij de prik zou krijgen, had hij hele rare uitslag. De arts vermoedde een kinderziekte en wilde de prik dus ook niet geven. We laten hem nu volgende maand, na onze vakantie prikken.

hey,

te vroeg gejuichd, yuri heeft sinds gister koorts. tis bijna 2 weken geleden nu.. verder merk je helemaal niets aan m.. hij is nog even vrolijk enz.. maar denk toch dat die koorts nog een reactie is op de prik..

liefs

Hoi,

Wout heeft m afgelopen donderdag gehad. Niet echt iets aan m gemerkt tot nu toe, kan nog komen tot 10 - 14 dagen na de prik werd ons gezegd. Maar dan nog is het maar de vraag of het daarvan komt want hij heeft 3 kiezen in aantocht...

groetjes Natasja

Het inenten is uitgesteld. Joas slaapt nog erg veel, volgens de arts nog door het virus waarvan hij ook ziek was. Ik heb nu een afspraak voor over 2 weken.
Groetjes,
mammavanJoas

Terug
Bovenaan