BMR prik

nee , eind jan aan de beurt . pff kreeg al te horen dat die of gelijk al ziek wordt of 1 week later .
Me zusje de kind 1 week verder niet ziek !

Dean en Jack krijgen hem donderdag 16 Jan.
Hun worden van elke prik heel ziek dus hier zal wel geen uitzondering mee zijn.
Ik heb die vrijdag en maandag wel vrij genomen van werk. Gewoon voor de zekerheid en omdat hun op vrijdag naar het kdv gaan en dat mag dan niet. In het weekend is mijn man thuis.

Die week daarop sta ik stand-by voor het geval dat.
De incubatietijd ligt tussen de 7-12 dagen, heb ik me laten vertellen. Hoop zo dat het mee gaat vallen want hier schijnen ze echt heel erg ziek van te kunnen worden.

Succes en sterkte meiden. Xx

Kindjes worden niet gelijk ziek van de BMR prik dat de bijwerkingen komen pas na 5-12 dagen zichtbaar.
Ze kunnen wel ziekjes worden door de andere vaccincatie de menigitis c.
Wij zijn pas 6/2 aan de beurt dus ben benieuwd ik hoop dat hij er geen last van zal krijgen , alle andere prikjes zijn tot nu toe goed gegaan.

Wij mogen dinsdag. Moet Logan wel beter zijn anders zal hij em waarschijnlijk nog niet krijgen. En moeten we daarvoor terugkomen. Zullen zien. Ben wel heel benieuwd hoe groot en zwaar hij nu is want maat 80 wordt ook al krap...

Vanmorgen naar het bureau geweest. 82 cm en 12,3 kg. Allebei plus 1 lijn. Gaat prima dus. Geen BMR prik gehad. Stijn had in het weekend koorts ( 40 graden), en maandag ineens allemaal vlekjes. Waarschijnlijk 6de ziekte. De prik daarom maar een weekje uitgesteld.....

Terug
Bovenaan