wij kwamen gisteravond om 22 uur uit met de laatste fles.beetje vroeg,maar ik had geen zin om knikkebollend nog een uur op te blijven.dus om half 11 lagen we op bed.ik hoopte stiekem dat hij 4 uur zou halen,dan ging toch de wekker voor mijn man.maar niet te hard hopen en over me heen laten komen,anders valt het extra zwaar als hij bv toch om 2 uur al komt.maar toen de wekker ging sliep meneer nog als een os!ik was zelfs uitgerust van de,voor ons,lange nacht.dus ik met mn man een kopje thee gedronken en toen hij weg was terug naar bed.uiteindelijk kwam hij om half 6.o,wat was ik trots op mn ventje.daarna sliep hij weer door tot 10 uur.hij had nog wel langer willen slapen,maar ik heb m toch maar even wakker gemaakt voor een fles.nu komen we vanavond weer om 22 uur uit.ben benieuwd.
als hij zolang slaapt kom ik wel op een fles minder uit.die fles verdelen over de andere is ook geen optie want hij krijgt ze nu al niet leeg.bovendien,als hij wel wakker word en een fles wil krijgt hij veel te veel.hij komt nu elke 3 uur en drinkt ongeveer 120cc van de 150 die ik aanbied.hij zal het wel niet nodig hebben momenteel.hoe doen jullie het als jullie kindje snachts de fles voorbij slaapt?ik heb hem laatst een keer een halve fles gegeven snachts maar daar nam hij geen genoegen mee.
groetjes kari
als hij zolang slaapt kom ik wel op een fles minder uit.die fles verdelen over de andere is ook geen optie want hij krijgt ze nu al niet leeg.bovendien,als hij wel wakker word en een fles wil krijgt hij veel te veel.hij komt nu elke 3 uur en drinkt ongeveer 120cc van de 150 die ik aanbied.hij zal het wel niet nodig hebben momenteel.hoe doen jullie het als jullie kindje snachts de fles voorbij slaapt?ik heb hem laatst een keer een halve fles gegeven snachts maar daar nam hij geen genoegen mee.
groetjes kari