Bobbel op plasbuis

Mijn zoontje van zes heeft sinds kort een bobbel boven op zijn piemel als hij plast. Deze bobbel lijkt op de plasbuis te zitten.
Zijn voorhuid is ook nog niet los.

Wie weet wat die kan zijn? En tot hoe lang zou ik moeten wachten om de voorhuid los te laten maken? Er is niks ontstoken of iets dergelijks en hij lijkt er ook geen last van te hebben.
 
heeft hij een ballonnetje als hij plast. Heeft hij geen rood randje rond zijn voorhuid als hij die naar achter schuift? Kan hij dat uberhaupt?

Waarom die vragen? Mijn zoon heeft zelf erg veel last van zijn piemel gehad. Zover dat we naar de huisarts zijn gegaan. Hij heeft 3 maanden de tijd gehad om zijn voorhuid zelf naar voor en achter te schuiven, maar dat leverde niets op. Uiteindelijk hebben we een doorverwijzing gehad naar de chirurg en die heeft besloten in te grijpen. Zijn voorhuid is weggehaald onder algehele narcose. Het was een dagopname. Alles is prima gegaan en zijn piemel ziet er nu heel mooi uit. Hij heeft nergens meer last van en heeft meer kracht om te plassen.

Hou het goed in de gaten en als je het maar even niet vertrouwt dan naar de huisarts.
 
Terug
Bovenaan