Bobbels in borsten.

Hallo dames,

ik ben nu 22 weken zwanger en heb in me ene borst een bobbeltje onder mijn tepel (dus niet die kleine bobbeltje erop) en in mijn andere borst heb ik ook 3 bobbels of verdikkingen verschillend in grote. Voor mijn zwangerschap had ik dat ook wel is en dat ging soms gepaard met een steekje zo rond mijn menstruatie. Nu gaan ze dus niet weg alleen als ik een bh draag dan voel ik ze niet. En zonder bh dan komen ze omhoog. Ze doen verder geen pijn. Heeft iemand hier ervaring mee?

Groetjes Sanne
 
Cysten misschien? Die heb ik zelf en voelen ook als bobbels.

Ik zal het wel even aangeven de volgende controle! Want bobbels in bobbels, daar kun je beter zeker van zijn! Waarschijnlijk is het goed, maar dit lijkt me typisch zo'n geval van beter een keer te veel gesprekken met de dokteren, dan een keertje te weinig.
 
Dankjewel voor jullie reacties. Ik ben er wel al mee naar de dokter geweest vorige maand. Maar opdat moment waren ze niet zo heel goed te voelen omdat ik een bh aan had gehad en dan lijkt het soms of ze weg zakken. Hij zei toen kijk het nog maar even aan eerst nog een echo van de baby laten maken. Ondertussen weer een maand verder in stress hierover kan ik vrijdag eindelijk naar de huisarts. Ik weet dat hij ook niet veel aan de buitenkant kan zien en dat hij me waarschijnlijk doorverwijst voor een echo. Bettie doen jou cysten pijn? Heb toevallig nu wel wat gevoelige borsten maar die bobbels die geen pijn.
 
Die cysten (en een strengetje) zijn een aantal jaren geleden naar boven gekomen en jouw verhaal over de steken rond de menstruatie deden me hieraan denken. Hebben ze toen ook bekeken met een echo (na een mammo, maar die is niet handig tijdens de zwangerschap).

Vrijdag de dokter maar eens laten voelen zonder bh. En zal het ook aangeven bij de gyn/vk.
 
Ja ik heb al is een echo laten maken en toen zag de arts inderdaad meerdere bobbeltjes of verdikkingen. Ik voel nu ook wat strengeltjes die verstopt lijken te zijn met kleine bobbeltjes. Een mammo heb ik toen nooit gehad vond de arts niet nodig. Het blijft vervelend en onzeker wanneer je er last van blijft houden. Bedankt voor je medeleven. Dat word vrijdag dan maar zonder bh naar de dokter (schaam) Mijn huisarts doet nog bevallingen enzo dus ik loop niet bij de verloskundige maar voor de echo moet ik morgen wel naar de verloskundige... zou ik het haar ook kunnen vragen? Misschien maakt ze er wel even een echo van!
 
Ik heb het bij mijn linkerborst. Als ik mijn bh uitdoe dat hij pijnlijk is en heb ik het idee dat er een bobbel zit. Mijn man heeft ook gevoeld maar die voelt niets vreemds. Wel ziet ie dat mijn borsten flink gegroeid zijn, wat ik bij mijn andere zwangerschappen ook niet zo erg had.
 
Hoi goldwinggirl,

vervelend dat je een bobbeltje heb ondekt. Het lijkt bij mij of wel of ze soms groter en harder en dan weer zachter en kleiner worden. Waar in je linkerborst zit bij jou je bobbel dan. Ik had vandaag wel branderige steken in me borst maar de bobbels zijn gevoelloos.

Groetjes Sanne
 
Terug
Bovenaan