Bobbeltjes op borst

Het viel me gisteravond plotseling op dat ik 2 bobbeltjes/bultjes naast mn tepel heb, op mn tepelhof. Ze zitten alleen op mijn linkerborst.

Het deed toen nog geen pijn, alleen met drinken voelde ik heel even een paar seconden een soort speldenprikjes.

Ook vandaag doet het met borstvoeding geven geen pijn, alleen voel ik als Levy niet drinkt wel de hele tijd een lichte pijn in mn borst op dat plekje. Ook als ik de bultjes aanraak doet het pijn.

Ik heb even zitten googlen maar kan echt niet vinden wat het zou kunnen zijn...

Iemand een idee of het vanzelf weg gaat of dat ik er mee naar de dokter moet?

Misschien een verstopt melkkanaaltje?
Weet het anders niet zo goed.

Zou anders gewoon even langs de huisarts gaan. Met je borsten zou ik het zekere voor het onzekere nemen. Je gaat ook het weekend zo in!

Laat je nog even weten hoe het verder gaat?

Liefs Danielle

Ik heb de ha niet gebeld omdat er vanmiddag in ene soort talg uitkwam (dacht dus meteen aan een puistje) nu zijn er net weer 2 bultjes bij gekomen, ik twijfel nu dus weer een beetje... :S

Hmmm lastig is dat hè.

Lijkt wel een beetje of het idd puistjes zijn of toch een verstopt melkkanaaltje???

Als je er last van krijgt zal ik wel naar de huisartsenpost gaan.

Kan je ze niet "uitknijpen" misschien is dan de druk eraf? Of even je borst leegkolven, misschien dat hey dan verdwijnt.
Hoop dat het snel over is.

Liefs Daan

Hey Ludy,

wel herkenbaar. Ik heb daar ook last van gehad toen ik nog bv gaf. Zijn de bultjes iets donkerder van kleur? Bij mij is toen een plekje gaan bloeden (is opengegaan) en ik heb er Medela zalf op gesmeerd. Binnen no-time was het weer weg gelukkig.

Als je het niet vertrouwd gewoon naar de HA gaan!!

Liefs J

Terug
Bovenaan