bobike of bloom kinderzitje?

hoi hoi

ik heb een gazelle bloom (kleur oase blauw)gekocht vorige week(ik krijg hem volgende week)
maar nu heb ik er ook gelijk een kinderzitje van bobike bijgekocht in de kleur roots turquase...
maar nu twijfel ik ineens of ik die kleur fietsstoel en windcherm wel mooi bij de fiets vind passen
je hebt namelijk van bloom zelf ook kinderzitjes die er dus perfect bij passen.....maar nu vraag ik me af of die net zo goed zijn als bobike???

iemand ervaring?

ik heb het fietsstoeltje vrij snel moeten uitzoeken nog en dus niet de kleur bij de fiets gehouden of het wel mooi past! dom he!

ik ga morgen maar even naar de fietsenzaak....dus graag snel reacties als het even kan

gr. mayotje(mv lianne 13-05)

Hoi hoi,

Ik heb de Bobike pas een week in huis en ben er zoooooo SUPER BLIJ mee!!
Hij is zuper veilig en ik hoef niet met mijn benen wijd te fietsen en kan zelfs over mijn been heen sturen en hoef geen rare kapriolen uit te halen.

Dus kwa BOBIKE hier een ZEER GOEDE ERVARING. Ik heb ook gewoon een zwarte genomen. Past altijd en bij elke fiets!

Liefs en succes met je keuze!

Saskia
mv RIk 04-07-07

Hallo,

Volgens mij is het kinderzitje dat past bij de gazelle bloom ook van bobike.
Dus een bobike stoeltje in de kleur van de gazelle bloom.

Oase,
Compleet pakket.
Passend bij Gazelle Bloom 2008.

Kijk anders even op internet. Dit vond ik bij fietsenwinkel.nl, daar heb ik mijn fiets gekocht.

groetjes Sam

Ik heb een achterzitje van Bobike voor op een gewone fiets en die bevalt goed. Feline kan er al goed in zitten. (Voorop gaat niet vanwege mijn korte ruimte tussen stuur en zadel)

groetjes Mariska

quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-04-2008 20:47:55'));

Sorry ik kan je niet helpen... Lijkt me dat die Bloom ook prima zijn toch?

Saskia...heb jij een mamafiets of een gewone fiets?

gr.Ing

Hoi Inge,

Ik heb een gewonen damesfiets (zelfs nog mijn stapfiets van 10 jaar geleden!!) En ik kan echt alles ermee. Mijn schoonzusje had het stoeltje van GMG en die was jaloers hahahaha. Dus die zat toch ook te denken een Bobike aan te schaffen! Heb jij ook al een fietsstoel??

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Groetjes Saskia

Haai!

Ja ik heb het zitje al klaarliggen. Ik heb bij fietspunt.nl een bobike stoeltje gekocht (elke keer een andere kleur in de aanbieding daar) en het zitje omdat ik het motiefje helemaal geweldig vind laten bekleden bij www.atelier-magnolia.nl   Dit is het resultaat! Ik kan niet wachten totdat ik kan gaan fietsen!! Ik heb dus ook een normale fiets en zit eigenlijk helemaal niet te wachten op een mamafiets dus ik was ff benieuwd naar jouw verhaal. Ik moet wel zeggen dat ik 1.76 ben en vrij lange benen dus het is wel ff afwachten nog of het allemaal past.

gr.Ing

quote: Inge Flausmaus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-04-2008 16:43:45'));

Haai!

Ja ik heb het zitje al klaarliggen. Ik heb bij fietspunt.nl een bobike stoeltje gekocht (elke keer een andere kleur in de aanbieding daar) en het zitje omdat ik het motiefje helemaal geweldig vind laten bekleden bij www.atelier-magnolia.nl   Dit is het resultaat! Ik kan niet wachten totdat ik kan gaan fietsen!! Ik heb dus ook een normale fiets en zit eigenlijk helemaal niet te wachten op een mamafiets dus ik was ff benieuwd naar jouw verhaal. Ik moet wel zeggen dat ik 1.76 ben en vrij lange benen dus het is wel ff afwachten nog of het allemaal past.

gr.Ing

Hoi Inge,

Ik ben ook vrij lang hoor. Net zolang als jou! Dus vooralsnog zie ik geen problemem! Ben zelfs net nog effe met Rik lekker weeste fietsen! Hij had er zelfs verschrikkelijke honger van gekregen!!

Liefs Saskia  

Terug
Bovenaan