Bobike stuurtje

A

Anoniem

Guest
Deze week krijg ik mijn nieuwe moederfiets, de Batavus Mambo. Hier heb ik een bobike zitje bij besteld voor Marissa. Nu zag ik dat ik daar een stuurtje van Bobike bij kan bestellen. Zijn er mensen die dit stuurtje ook hebben en bevalt het? Ik moet het zo snel mogelijk doorgeven als ik het stuurtje ook nog wil want dan kan die er og opgezet worden. Als ik de fiets heb zal ik wel een foto plaatsen.

groetjes

Linda

Hoi Linda

Ik heb een bobike kinderzitje met een stuurtje, mij bevalt het prima, maar moet je wel vertellen dat het dan nog moeilijker wordt om je kindje los te maken, aangezien jij daar een slechte ervaring mee heb! Alhoewel ik hem nu binnen no-time open heb hoor, even wennen zeg maar! Maar ik vind het geweldig, Jesse zit er met beide handjes op en soms met een handje, maar ik vind het goed!

Succes met je keuze!

Groetjes
Angel

Hoi Angel,

Ik heb hem er maar meteen bij besteld. Ik kan hem er altijd nog afhalen maar het lijkt mij toch wel prettig voor haar. En dat openmaken is nu geen probleem meer hoor, we hebben nu door hoor hoe het moet. Ik kan niet wachten om met Marissa te gaan fietsen lijkt me echt zo ontzettend leuk!! Bedankt nog voor je reactie.

groetjes

Linda

Graag gedaan hoor, het is heerlijk fietsen met zo'n kleintje....alleen moet het niet steeds gaan regenen en onweren, dat vind ik minder!! Geniet ervan!!!

Groetjes
Angel

Hai,

Wij hadden hem niet maar hebben hem achteraf wel gekocht om te voorkomen dat Mette met haar gezichtje op het stuur zou komen bij een noodstop oid. Hij is er heeel makkelijk op te zetten hoor. Dat kun je zelf zo doen. Wat wij ook hebben is slotjes op het zitje gedaan omdat ik hoorde dat ze vaak worden gestolen. Als je van die kleine slotjes koopt dan kunnen ze er heel makkelijk op.

lfs ing

Hoi Inge,

Die slotjes hebben we inderdaad ook al aan gedacht want je bent anders steeds je stoeltje kwijt.

groetjes

Linda

Terug
Bovenaan