Bobike zitje

Wie o wie had ook al weer het fietzitje van Bobike achterop ook online besteld? Bij de fietsonderdelen groothandel?

Ik ben erg benieuwd of het zitje bij je inmiddels op de fiets zit, en hoe dat ging!!

Vandaag leek me een mooie dag om de mijne erop te zetten maar het lukte niet!
Ipv een ATB beugel zit hier alleen een blok bij dat je aan je zadelpen bevestigd. Maar als deze erop zit krijg ik het zitje er niet meer in. Hoe ging dat bij jouw?

Ben benieuwd!

Sannemams

Dat was ik.

ik had hem binnen 2 dagen ongeveer, hartstikke goede stoel.
Ik heb een bloom fiets, dus moet ik wel een steun er bij kopen, die werd er niet bij geleverd, maar dat is nergens zo, die moet je appart erbij bestellen.
Op sommige fietsen past hij wel.

Ik zou zo weer bij de site wat bestellen, heel betrouwbaar.

Gr Linda

Hoi,

Ik heb de Gazelle Bloom gekocht bij www.fietsenwinkel.nl. We hebben er toen meteen het Bobike achterzitje bij gekocht maar ik ben me van geen beugel bewust. Lees het net hier. (hij zit er dus nog niet op). Maarree wat moet ik er precies bijkopen dan?

lfs ing

Niet elk fiets stoeltje past op elke fiets, omdat de fietsen steeds veranderen en het model van de stoeltjes niet, volgens de winkel.
Als jij ook een gazelle bloom fiets hebt moet je dus wel atb beugel er bij kopen(20 euro) anders past hij dus niet.

Gr Linda

Terug
Bovenaan