bodem naar beneden ?

A

Anoniem

Guest
Wanneer doen jullie de bodem van de box en bedje naar beneden ?

Ik twijfel nog, ze kan  sinds kort  rollen en beginnend kruipen !

Hoi

Ik doe de box naar beneden zodra ik zie dat ze de box kan vastpakken en zich mischien wel op kan trekken. Birgit rolt al een tijdje, maar ze brengt meer tijd door in haar loopwagen omdat ze van op haar buik liggen alleen maar boos wordt en ze de kamer door wil (ze loopt echt achter me aan, ze is bijna 7 mnd :S) En als ze in de box zit, zit ze ook echt, dan heb ik haar vastzitten in het voedingskussen... Als ze daarin zit hou ik haar altijd in de gaten, omdat ze nog niet helemaal stabiel zit dus mocht ze zich gaan optrekken (doet ze wel aan mijn handen) dan gaat ie naar beneden... zal dus niet lang meer duren!

gr Evelien

Hoi,

Ik heb de box en het bedje denk ik al ruim een maand naar beneden (toen was  ons dochtertje  6 maanden). Ik merk wel dat ze nu veel meer beweegt, zichzelf vermaakt en vooral lekker  tegen de hond kan kletsen! Ik denk dat je gewoon moet doen waar jullie je het beste bij voelen...en wat je het veiligst lijkt.

Groetjes, Anouk.

Hoi,

Ik zat er deze week ook aan te denken. Mijn ventje begint ook te draaien, maar pakt zich nog niet aan de spijlen vast.
Binnenkort denk ik wel een keer doen.
Groetjes Lynn

Het bedje hebben we al een tijdje geleden naar beneden gedaan (ze was toen 6 maanden) want ze trok zich een keertje op aan de spijlen.
De box nog niet, want daar zijn we altijd bij, dus dat doen we over een paar weken wel.

groetjes Maris

Wanneer moet ik precies het bedje omlaag doen? Als ze zich gaat omdraaien? Ze is nu net 5 maanden, dus dat doet ze nog niet echt.

Ik heb zoiets, beter te vroeg dan te laat. Feline kon nog niet helemaal draaien, alleen op haar zij en toen had ze zich een beetje opgetrokken aan de rand van het ledikant.
Het is natuurlijk wel zwaarder met tillen, maar ja liever dat dan.....

groetjes Maris

Ik heb het bedje drie weken geleden naar beneden gedaan (Lotte is van 2-5-2007), op de tweede stand. Ze wil nu kruipen, maar het lukt nog niet zo. De box staat nog omhoog, daar zit of ligt ze in en maakt totaal geen aanstalten om er uit te klimmen of op een andere manier te 'bewegen'. Bovendien zijn ook wij daar bij.

Zodra Lotte zich gaat optrekken of kruipen, gaan allebei helemaal naar beneden.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan