Bodywarmer: musthave of onding?

Misschien bevooroordeeld, want ik vind bodywarmers helemaal niet leuk haha, maar zou het ook niet weten! Het lijkt me ook niet zo lekker zitten..
 
Ik vind ze afschuwelijk en heb ze in 4.5 jaar met kinderen noooooit gebruikt. Heb wel altijd een wat dikker vest erbij in de winter als een gevoerde winterjas niet nodig is, of voor lange stukken in de auto etc.
 
Zeker weten een onding haha. wanneer trek je nou zoiets aan? Heb ze nooit begrepen. 
dochtertje had er vorig jaar eentje gekregen. Eenmaal gedragen voor het idee van de gever, verder ligt het alleen maar in de kast
 
Hahaha oké jullie meningen komen in elk geval wel overeen. Maar niet nodig dus. Kom me ook al niet echt een situatie bedenken wanneer je wel koude armen wilt maar geen koude buik en rug ? Hebben ook altijd een zomer een tussen en een winterjas dus dan zal dat wel genoeg zijn voor alle weersomstandigheden.
Dacht misschien is het handig als we naar het bos gaan of met buitenspelen dat de mouwen niet in de weg zitten maar het toch net wat warmer is. 
 
 [quote quote=10529597]Ha hier een andere mening. Op de camping erg handig. En gebruiken we ze veel[/quote] oh dit laatste is interessant, op de camping zijn we namelijk ook regelmatig te vinden. Is het dan handiger dan een jas/ vest? Vind op de camping sowieso dat je veel loopt om te kleden haha..
 
Terug
Bovenaan