boef in het kwadraat

Hoi

Chris begint zo groot te worden.
Hij is zo wijs, maar ook expres nu wel eens dwars....
Als we weg moeten zich verstoppen, als ik de jongens van school moet halen zijn jas niet aan willen doen
Als we weg gaan bij de peuterspeelzaal..."nog een rondje op de auto Mama...." en weg is hij....
Als we op het schoolplein lopen, stiekem naar mij kijken en dan in een grote plas springen (dat is trouwens een geweldig gezicht..hihi...)
en maar grenzen stellen en maar grenzen stellen

Het is erg vermakelijk, maar af en toe ook erg vermoeiend. Hij doet het nog met een lach op zijn gezicht, het is allemaal niet boos bedoeld...maar als je haast hebt....niet altijd fijn.

in deze maand is het met drie mannetjes thuis, druk, druk, druk en voor moeder wallen tot haar tenen sparen. Ik ga steeds vroeger naar bed, maar het helpt gewoon niet.
En dan nog zo'n klein boefie ;)
Maar ja...hij is ook weer zo leuk als hij zo is.
Dat zeg ik hem maar niet....maar het hele schoolplein kent hem en lacht om hem....

van de week was hij boos op zijn broer, roep hij keihard.."Mick je bent een SUKKEL'......leuk die grote broers....

Herkennen jullie dit?
Pascal

Kan me voorstellen dat het best vermoeiend is, zeker met 2 van die grote broers.

Dean is vooral in de ik-ben-3-en-ik-luister-niet-fase. Gelukkig terrorisseerd hij z'n zusje (14 mnd) niet meer zo (ze heeft hem vorige week gebeten en dat maakte toch wel indruk op Dean), maar het was zeker niet makkelijk.

Succes met je boef!

Op zulke momenten zul je je handen wel vol hebben aan zo'n boefje en dan heb je nog 2 jongens erbij. Petje af hoor!!!
Af en toe heeft onze dochter er wel last van en doet ook zulke dingen, maar moet zeggen dat het niet vaak voorkomt. Ze is eigenlijk een heel gehoorzaam meisje, zolang we haar dingen blijven uitleggen.
Ze heeft wel een hele sterkte eigen wil en met weinig tot geen uitleg over dingen gaat het mis.

Succes met je boefje.

haha, ik heb net zo'n boef !

Vorig weekend had hij mijn laarzen in bad gegooit !
Toen werd ik wel echt even boos op hem en mocht hij even in de gaan staan. Toen ik hem weer op kwam halen (na minuut of 3) zij hij met een heel lief stemmetje en zijn grote blauwe ogen sorrie mama !
En dan kan ik er uiteindelijk altijd wel weer om lachen.

lief klein boefje

groetjes

Terug
Bovenaan