Boefje. . .

A

Anoniem

Guest
Ben ik net boven bezig en mn dochter was ook mee naar boven, maar inene was het verdacht stil, dus ik: Daniëlle?? Wat ben je aan t doen?
Ik kijken, zie ik er niet, kijk ik nog een verdieping hoger, staat mevrouw gewoon boven aan de trap. . .
Ik bijna een hart verzakking! Gelukkig was ze zonder vallen naar boven geklommen maar we moeten nu echt een oplossing verzinnen voor die trap. We hebben wel een traphekje voor naar beneden maar voor de trap naar boven past niet.
Nu maar goed op blijven letten!
Ik ben nu aan t koken en ze zit nu veilig in de box!
Nou ik ga ff t vlees omdraaien, doeiiiiiiiiiiii
Sonja

Hoi Sonja,

Dat is wel even schrikkenzeg.. Maar wel fijn dat het allemaal goed is gegaan. Is wel echt heel erg link zoiets. Mag ik vragen waarom daar geen traphekje past? Wij hebben ons traphekje naar boven ook nog niet geplaatst, die boven aan de trap wel. Maar nu worden ze opeens wel heel snel ondernemend, wordt dus wel tijd

groetjes Linda

Hoi Sonja,

Dit hebben wij dus ook meegemaakt. Peoh dan zit je hart wel effe in je keel zeg. En die kids kijken je echt aan van jeee wat is er nou?? Be toch gewoon trap aan het lopen!!

Ja joh wat kunnen ze boeven en idd opletten geblazen!!

X Saskia

We hebben zeg maar een overloop op de 1e verdieping, waar 2 trappen zijn, 1 naar beneden, daar zit dus wel een traphekje, en 1 trap naar boven maar daar past een gewoon hekje niet.
( http://www.traphekjes.nl/index1.html )
Nu heb ik wel een site gevonden waar ze speciale hekjes hebben voor de overloop maar dat kost bijna 200 euro! Dat vind ik wel erg duur. We willen nu kijken of we niet iets anders kunnen verzinnen en anders goed opletten!

Groetjes van Sonja

jemig kan  me voorstellen dat je geschrokken bent zeg.begin hier nu ook te merken dat anouk aan het klimmen en klauteren wil.maar extra opletten.

gr petra

Jeetje, pfoe das schrikken. Ik ken t gevoel: