Boefje. . .

A

Anoniem

Guest
Ben ik net boven bezig en mn dochter was ook mee naar boven, maar inene was het verdacht stil, dus ik: Daniëlle?? Wat ben je aan t doen?
Ik kijken, zie ik er niet, kijk ik nog een verdieping hoger, staat mevrouw gewoon boven aan de trap. . .
Ik bijna een hart verzakking! Gelukkig was ze zonder vallen naar boven geklommen maar we moeten nu echt een oplossing verzinnen voor die trap. We hebben wel een traphekje voor naar beneden maar voor de trap naar boven past niet.
Nu maar goed op blijven letten!
Ik ben nu aan t koken en ze zit nu veilig in de box!
Nou ik ga ff t vlees omdraaien, doeiiiiiiiiiiii
Sonja

Hoi Sonja,

Dat is wel even schrikkenzeg.. Maar wel fijn dat het allemaal goed is gegaan. Is wel echt heel erg link zoiets. Mag ik vragen waarom daar geen traphekje past? Wij hebben ons traphekje naar boven ook nog niet geplaatst, die boven aan de trap wel. Maar nu worden ze opeens wel heel snel ondernemend, wordt dus wel tijd

groetjes Linda

Hoi Sonja,

Dit hebben wij dus ook meegemaakt. Peoh dan zit je hart wel effe in je keel zeg. En die kids kijken je echt aan van jeee wat is er nou?? Be toch gewoon trap aan het lopen!!

Ja joh wat kunnen ze boeven en idd opletten geblazen!!

X Saskia

We hebben zeg maar een overloop op de 1e verdieping, waar 2 trappen zijn, 1 naar beneden, daar zit dus wel een traphekje, en 1 trap naar boven maar daar past een gewoon hekje niet.
( http://www.traphekjes.nl/index1.html )
Nu heb ik wel een site gevonden waar ze speciale hekjes hebben voor de overloop maar dat kost bijna 200 euro! Dat vind ik wel erg duur. We willen nu kijken of we niet iets anders kunnen verzinnen en anders goed opletten!

Groetjes van Sonja

jemig kan  me voorstellen dat je geschrokken bent zeg.begin hier nu ook te merken dat anouk aan het klimmen en klauteren wil.maar extra opletten.

gr petra

Jeetje, pfoe das schrikken. Ik ken t gevoel:

Ik was laatst in de badkamer bezig en ik kijk naar de trap (traphek zat dicht, en vriend en Birgit waren beneden) staat Birgit ineens aan het   traphek aan de trapkant! Ik krijg me een hartverzakking... ik denk ik doe heeel stil en pak dan snel haar armpjes zodat ze niet loslaat en roep dan mijn vriend. Ik loop er heen en ja hoor, mijn vriend staat eronder, hebben ze me beet genomen!!!! JEETJE ik wist niet hoe ik t had!

Maargoed. Ik heb mijn traphekjes bij kinderveiligheidswinkel.nl gekocht. Wij hebben ook 2 trappen op de overloop, en die naar zolder heeft ook nog eens open treden. idd er paste geen traphek. Nu heb ik dus 4 traphekken voor elke trap 2 (boven en beneden) en dan een type wat je best breed kan maken zodat ik overal dezelfde heb. Beneden en naar de zolder kon ik m niet vastmaken op de 4 hoeken door een uitstekend stuk in de trap. Daar heb ik een balk aan de wand bevestigd zodat hij wel paste (gelijk aan dat uitstekende stuk aan de onderkant). Het ziet er wel n beetje raar uit zo'n uitstekend stuk, maarja ik wil t overal gewoon beveiligd hebben.

Er is vast wel een oplossing te bedenken, gewoon creatief zijn!

Grtjs Evelien (sorry voor t lange verhaal)

hoi

nou dat is schrikken zeg,
maar gelukkig zonder vallen, pfffff je moet er toch niet aan denken

kunnen jullie misschein zelf geen traphekje maken?
wij hebben namelijk een zelfgemaakte trap en ik wou ook graag een traphekje die bij de trap paste en mij schoonvader is gelukkig wel een beetje handig en die heeft dus een zelfde soort traphekje gemaakt van mooi dik hout en in dezelfde kleur gemaakt als de trap........misschien een idee voor jullie????
het is helemaal niet zo heel moeilijk om een hekje te maken en je kan er zo zelf ee slotje op zetten

liefs ilona

Hoi Sonja,

Misschien een kleine tip over traphekjes.....
Bij Babywalz.com hebben ze allerlei hekjes die in Nederland helemaal niet zo gangbaar zijn (het is een Duits bedrijf). Misschien hebben ze daar een oplossing voor jullie:

Of:

Ze hebben ook nog andere hekjes hoor, maar dir zijn gewoon twee voorbeelden.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan