Boefje!

Hier even een berichtje over de echo. Vandaag met 16+3 een echo laten doen. Het allerbelangrijkste: alles is perfect met de beebs. We konden alles goed bekijken en we liggen mooi op schema en geen afwijkingen te zien.
Maar ons boefje weigert de beentjes even te strekken! Er was geen glimpje op te vangen van wat zich daar tussen bevindt haha. Het had de beentjes gekruisd opgetrokken en de navelstreng zat er ook nog eens tussen.
Heel erg jammer dat we nu nog niet weten wat het wordt, maar ook erg vertederend dat t nu al zo'n boefje is haha. Jaimy had trouwens de vorige keer precies hetzelfde. Toen wilden we het niet weten, maar als we dat wel hadden gewild, had t met 16 weken niet gekund.
Over 4 weken de 20-weken echo, dan nog maar eens gluren!

Wel helemaal in de wolken met de goede echo, heerlijk!

Wat een heerlijk gevoel zeg dat alles goed was!Ben super blij voor je,..nou ik ga vrijdag voor de geslachtsbepaling, dus ben benieuwd of die van mij ook zo eigenwijs is hahahha,..ik hoop het niet, want zie er erg naar uit wat het is.Maak in principe niks uit, als het maar gezond is,..ik heb 2 meiden en een jongen,...dus voor de vorm zou een jongentje geweldig zijn voor mn zoontje,...Maar een meisje,..toch ook heel erg leuk hoor, haartjes doen snoezige jurkjes kopen....Owwww,.....ik ben echt zo benieuwd!!!
Nou nog ff lekker na genieten en weer toeleven naar de 20 weken echo.
Ik heb hem 22 oktober pas!Pffff, dus klein maandje
lees je snel weer!
Liefs Nance

Das toevallig....afgelopen zaterdag ben ik met precies 16 weken ook geweest voor n geslachtsbepaling. De mini lag echt verkeerd: met het gezichtje en lijfje richting mijn rug, helemaal opgekruld, en een placenta aan de voorkant...kortom n houding waarbij je niks kon zien, mega ongunstig. Helaas. De echoman had ook n overvolle agenda en eigenlijk weinig tijd dus na 10 minuten weer buiten, zonder resultaat. Helaas...maar wel weer even kunnen kijken, altijd leuk.

Terug
Bovenaan