boehoe, helaas ook naar ronde 5!!

A

Anoniem

Guest
Ja helaas, ik baal hier echt enorm van. Ik was al zo'n 4 dagen overtijd en ik begon al weer een beetje hoop te krijgen, maar ja na 3 negatieve testen....kon ik het natuurlijk ook wel een beetje verwachten en nauwelijks zwangerschapsklachten....maar ja de klap is toch wel weer groot...ik wil het gewoon het allerliefste, en ben er waarschijnlijk ook weer te veel mee bezig...(tempen, dit soort forums bezoeken, e.d.)pppffff.
Maar ja we gaan dus weer naar ronde 5, dus dat zou betekenen dat ik op z'n vroegst in april 2007 uitgerekend zal zijn (boehoe, ik wil het nu zo graag)
al mijn vriendinnen zijn ook zwanger en ik wilde ook zo graag weer van de partij zijn.

Groetjes en jullie ook succes
Rachelathomenl

achhhhhhhhh rachel

je had zon goede hoop!!! wat ontzettenbd balen voor je joh!! Ik heb 1,5 week geleden een MK gehad en zit nu ook in ronde 5! Jij heel veel succes en hopelijk dat deze ronde je je kleintje brengt!!

knuffels sweety

hallo meid,

echt k#t voor je, ik ben nu ook 4 dagen overtijd en zit echt testressen, ik heb nu al een week krampen en steken in mijn buik, ben echt bang voor de teleurstelling, ik doe nog geen test , ik denk dat ik even 2 dagen er mee wacht,,, ik heb wel veel steun aan deze forum, alleen shit als je dan weer leest dat er wel weer een paar zwanger zijn,   succes met de volgende ronde

groetjes diane

hallo,
Ik twijfelde of ik zou reageren,maar doe het toch maar..
Ronde 5, betekent dat ,dat je nu 5 maanden bezig bent?
er even van uit gaande dat dat het geval is, vraag ik me serieus af of je jezelf niet helemaal gek maakt!
 Ik reageer ten behoeve van jou, vanuit mijn eigen ervaring.
Volgens de kenners duurt zwanger worden, bij een gezond stel, gemiddeld een jaar, dus 12 rondes!
Zelf ben ik 2 jaar bezig geweest, waarvan het laatste jaar in de medische molen, en na 2 jaar kreeg ik een miskraam na 10 weken, wat een enorme teleurstelling, toen duurde het nog een jaar , en toen was ik zwanger van mijn dochtertje!
Wat een wonder!
 Inmiddels heb ik ook een zoontje, daar zijn we een jaar mee bezig geweest en na een hormoonbehandeling bij mij was ik zwanger. Ik vertel je dit niet, om zielig te zijn, of om betweterig over te komen ofzo. Ik ben helemaal niet zielig, maar super blij met alles wat mij gegeven is.
wat ik ermee wil zeggen, is dat deze jaren ontzettend veel energie hebben gekost van onze relatie en van mijzelf. Keer op keer de teleurstelling, en het verwerken daarvan. Als het je lukt, probeer dan dat eerste jaar rustig af te wachten, een zwangerschap kan je niet afdwingen, en als ik zo persoonlijk mag zijn, probeer gewoon spontaan te vrijen en niet(alleen) als je denkt dat   je je eisprong hebt.Want geloof me, op commando MOETEN vrijen voor onderzoeken is echt afschuwelijk, dan heb je er echt geen zin meer in.
Nou, ik zou zeggen, geniet van je man/vriend en van elkaar. En probeer wat geduld/energie te sparen..... Heel veel succes, en natuurlijk hoop ik voor je dat je zwanger wordt, want dat is geweldig! En ook sterkte met het verwerken van deze teleurstelling! Liefs Too-Shy

Terug
Bovenaan