Boehoe, ze zijn er!!!!

A

Anoniem

Guest
Bahbah en nog eens bah,
Ze zijn er weer die verd*mde duivels, vanmorgen was temp inderdaad weer helemaal gezakt.
Nod dacht ik dus 12 juni, maar cyclus is korter geworden. Das op zich wel beter, want ga dan naar de 38 dagen ipv 42. Het valt me vies tegen, maar zit niet echt in een diepe put(nog niet). Heb nou verschrikkelijke krampen, niet normaal, ben er ziek van, bah.
Volgende week maak ik eerst een afspraak met de huisarts, kijken wat hij zegt.
En we gaan weer door met tempen.
Ik duim dan maar dubbel zo hard voor jullie. Groetjes!!!!

BAH BAH BAH BAH!!!!!!
Dat is altijd weer balen als je ongi bent geworden.. Die stomme duivels ook
Maar goed, je cyclus is gelukkig wel weer iets korter geworden en dat is wel weer fijn.
Succes als je naar de ha gaat.
Hoop dat je je snel weer beter voelt. De eerste dag vind ik zelf ook altijd het ergste!
Liefs Melanie

Hé Deez,
Balen meid... Ik heb zelf vandaag ook een baaldag.
Goed zeg dat je naar de dokter gaat. Hoop dat ie wat duidelijkheid voor jullie kan schetsen.

Liefs Leah

shit shit shit....nou daar zat je niet op te wachten natuurlijk!!!!
Meid, sterkte met verwerken, maar probeer positief te blijven.
Ook voor jullie  zal het een keertje  gebeuren!!!

Liefs Mienetje  

wat laten ze je toch altijd weer schrikken
die rotduivels
het liefste zou je ze zo de nek omdraaien, maar dat gaat niet he
ik hoop voor je dat het goed gaat bij de dokter.
en alvast heel veel succes voor de volgende ronde

Hoi Deez, zelf ben ik nieuw op dit forum.. één ding hebben we toch gemeen .. ik schot die duivels ook liever naar de maan x

voor alle lieve berichtjes.
Nou heb ik wel dus mijn dipmoment. Hadden een receptie op het werk, maar dan andere locatie. Iedereen had kinderen mee of kleinkinderen en iedereen die vroeg wanneer ik kinderen wilde of keken naar mijn buik. Ik heb sinds ik gestopt ben met de pil veel pukkels en ook daar vragen over.....bahbah.
Mijn mannetje komt zo thuis en dan kan ik hem ook nog vertellen dat hij dit jaar niet het cadeautje wat hij wilde voor zijn verjaardag krijgt.

ocherme wat moet jij je rot voelen zeg
maar ook voor jou komt het een keer, kop op blijf positief denken, weet dat het moeilijk is maar toch proberen!!!
knuffel

Terug
Bovenaan