Boehoe!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Bas begint weer eens uit zijn kleertjes te groeien. De shirtjes maat 86 beginnen echt te klein in de mouwen te worden.
Ik moest dit weekend even in Nijmegen centrum zijn, dus ik ben even de H&M binnen gelopen. Ik loop zo naar de baby afdeling......
Ik zoeken naar leuke shirts. Die waren er wel, maar allemaal niet in zijn maat (maat 92 dus). Zegt mijn moeder ineens: "Karin, deze kleertjes gaan maar tot maat 86. Je moet voor Bas nu naar de jongensafdeling."
Wat?!? Slik! !

Erg hè? Sta ik in de H&M bijna te huilen omdat mijn zoon niet meer in een babymaatje past......

Ik ben uiteindelijk op de jongensafdeling prima geslaagd trouwens.

Groetjes, Karin

Hahahaha

AAAHHHHHHHHHHHHH
Meid ik heb het de vorige keer precies zo gehad!!
En heb nog wel even al die schattige kleertjes vastgehad hoor van e baby afdeling!!

X Saskia

p.s. ze worden zoooooooooo snel groot!!

Hoi Karin,

Kan me dus echt helemaal voorstellen hoe je je voelt. Is helemaal niet leuk, betekend echt het afscheid van de baby tijd. Toen in de bakker een keer iemand zei dat Marissa geen baby meer was moest ik ook bijna huilen. Gelukkig heeft Marissa nu net maat 80 aan en mag ik dus nog even naar de baby afdeling. Kleine kindjes worden groot en dat heeft ook zijn voordelen moet je maar denken. Wel fijn dat je toch goed geslaagd bent voor hem

groetjes Linda

ooojaaaa inderdaad,ik koop nu ook steeds vaker maat 92 en zit dus in de meisjesafdeling,toch loopt ik ook wel eens naar de babyafdeling,even maat 50 in de handen.oohhh dat anouk dat aan heeft gehad,zo schattig!!!!

gr petra

oooo ik kan me zo voorstellen dat je het even moeilijk had!
Wat gaat het toch snel hè? Nu is hij dus gewoon echt groot haha je kan er niet meer omheen.
Ik heb laatst ook wat shirtjes gekocht, maar Sarah heeft maat 80 dus nog wel op de babyafdeling, maar lang niet meer zo ienieminie. Het viel me trouwens wel op dat er op de kinderafdeling wel weer hele leuke kleertjes zijn...als troost voor je

Groetjes,
Tamar

Ja, kleine jongetjes worden groot. . . . het gaat ook allemaal zo hard.
Kan me voorstellen dat je een beetje boehoe had!

Groetjes van Sonja

Ik ken het gevoel! ERg is dat he? Ik was ook even in de war op dat moment hoor!
Laten we maar hopen dat het snel went he?

liefs miranda

Ik moet er ook bijna aan geloven, alhoewel haar broekjes nog wel 80 zijn, maar shirtjes echt 86 en dat gaat niet lang meer duren...

groetjes Maris

ps gelukkig mag ik nu ook weer maatje 50-56 kopen voor de baby!

Terug
Bovenaan