Boehoe!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest

Jeetje mineetje,

het lijkt wel of al die hormonen nu pas geactiveerd worden!!!!!
Kwam het nr van Marco Borsato tegen; slaap maar..... snik snik snik!

Nou doehoei, snotter haha!

Haha arme jij...

Hier al maanden hoor....hele emmers vol jank ik bij elkaar..
om echt van alles en nog wat.....voel me soms zoooo zielig,
achteraf kan ik dr wel om lachen hoor...malle muts denk ik dan...

Vanmiddag was wel heel erg,...ik liep in het winkelcentrum,
vlak achter een kinderwagen waarin een kindje heel hard huilde......
Je raad het al, stond deze moeke in spe gewoon mee te janken..

Snif snif.....lang leve de hormonen.

Groetjes (jankert) Jo

hoi

Ik heb er nu ook meer last van zeg dan bij de 1e,bv;twee weken geleden op vakantie geweest met mijn man en dochter en nog een gezin,nou was mijn dochter al twee dagen aan het drammen en zeuren met avond eten,en mijn man zei wat nog niet eens zo erg en mijn tranen komen op en probeer ze te verbergen natuurlijk,nou dat ging dus echt niet .ben van tafel af gegaan en moest echt effe alles eruit laten komen zeg,echt heftig rot hormonen,schaamde me kapot maar die vriendin heeft het zelf ook gehad toen ze zwanger was maar echt zo vaag kwam gewoon niet meer uit die bui zeg. hoop dat het hier bij blijft ja ben wel sneller geirriteerd maar ja.sorry husband en dochter nog 15 weekjes.he gr wendy 25 wk

Ja toch grappig wat zwangerschapshormonen allemaal wel niet doen met je!

Vanaf dag 1 bijna nergens last van gehad, maar nu ik de 30 weken nader, wordt het toch allemaal een beetje anders.

Hellup, ik word een softie haha!

Gelukkig kan ik er om lachen en zo midden op straat heb ik (nog) niet gehad.

Iemand anders nog een leuke of grappige of zielige maar  'emotionele' ervaring?????????

Liefs

mijn arme man..

ik word boos om niets en ik kan janken!!! het is ongelovelijk.. af en toe loop ik naar de keuken om me even te laten gaan en dan vraagt hij wat er is... snik! heel erg allemaal... gelukkig kan manlief er goed mee omgaan, hij voelt zich niet persoonlijk aangevallen en is gewoon extra lief voor me..

wat dat betreft heb ik met hem een lot uit de loterij getroffen..

grtjs, Lotte

Terug
Bovenaan