Boek baby’s eerste jaar

<p>Wie heeft er tips voor een leuk informatief boek voor het eerste jaar wanneer de baby geboren is? Heb Buskruit met muisjes al besteld ?</p><p>Dacht aan een boek met mijlpalen en sprongetjes ed erin, in elk geval een boek waar ook veel info in staat als je nog niet zoveel weet haha.. Kom je dan automatisch bij de “Oei ik groei” boeken?  <br /><br /></p><p>Bedankt weer! </p>

Ik heb zelf het invulboek van Hema gebruikt. Niet informatief maar wel alle kleine ontwikkelingen kunnen vastleggen. 

voor mijzelf had ik veel aan ‘mama ontzwangerd’. Ik had er nooit bij stil gestaan dat je na de bevalling nog zo lang in die rollercoaster zit... 
qua groei informatie boek zit je denk ik snel op ‘oei ik groei’. 

Ik had hoe krijg je een blije baby. Echt zoveel aan gehad! En heb ook een hele vrolijke baby gehad die veel sliep en alles lust.

[quote quote=10331016]Ik heb het boek Van baby tot peuter van Ouders van Nu gekregen voor mijn verjaardag. Ik ben er erg blij mee![/quote]

Zie dat ik er een paar door elkaar haalde haha, zo wordt het wel ingewikkeld ja ? Had je bewust gekozen voor dit boek tov Oei ik groei?

[quote quote=10331098] Zie dat ik er een paar door elkaar haalde haha, zo wordt het wel ingewikkeld ja ? Had je bewust gekozen voor dit boek tov Oei ik groei?[/quote]
Eigenlijk wel. Ik heb wat reviews zitten lezen over Oei ik groei en schrok van de negatieve recensies. Dat het boek mensen soms het gevoel geeft dat er iets "mis" is met hun kindje omdat het niet de gebruikelijke "sprongetjes" maakt die worden beschreven. Ik zocht meer een naslagwerk over de verzorging per fase en Van baby tot peuter doet dat heel fijn per week of maand :) 

Terug
Bovenaan