boek borstvoeding geven

Hallo Moeders!

Heeft een van jullie het boek hier uit de jongegezinnen shop: Borstvoeding geven?

We zijn nu zwanger van de 2e en bij de eerste heb ik 1 jr borstvoeding gegeven, wel met opstakels die we hadden kunnen vermijden.

Nu ben ik eigenlijk aan het denken.. zal ik een cursus doen (gewoon zo'n basiscursus) ...

Maar nu zag ik het boek staan en ben eigenlijk wel erg nieuwgierig of het een handig boek is waar handige tips in staan, wanneer de ik wil meer drinken periodes instaan enz enz enz...

Heeft een van jullie dit boek of misschien een andere tip??

Alvast dank!!

Groetjes mama30

hoi!

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb bij de eerste veel gehad aan het boek: Van Borst tot Boterham van Stefan Kleintjes. Sommige dingen vond ik overdreven (linzen etc ...) maar over de hele lijn is het duidelijk, praktisch en vooral positief boek. 1 avond van de thuiszorg kan ik je ook aanbevelen, deze zijn vaak maar 5 euro. Van de borstvoedingsorganisaties geven ze ze ook maar naar ik begrijp krijg je dezelfde info, eveneens van een lactatiekundige en kosten deze vaak rond de 25 euro!

Succes met alles!

groetjes,
Marlave

Hai Marlave,
Dank je wel voor je berichtje! Van het boek van Stefan heb ik ook gehoord, goede berichten. Ook echt voor de overgang naar vast voedsel.

Het is bij onze zoon vooral de eerste periode scheef gelopen en na een maand of 6 ging het "gewoon"heerlijk.

Ik ga zeker bij de thuiszorg informeren, hebben ze vast wel in hun cursus aanbod. Heb ook bij een ander onderwerp mijn berichtje geplaats en daar had een moeder het boek thuis met goed eberichten. Ik ga het boek wel bestellen, en  heb jou boeken tip opgeschreven voor de overgangs fase straks. Kan ik 'm zo bestellen.

Nogmaals dank voor je reactie en tips!!!

Groetjes, Loes

Terug
Bovenaan