Boek: eisprong

Hi meiden,

een tijd geleden heb ik het boek Eisprong van Juddith Uyterlinde aangehaald, had er veel overgelezen en heb had het boek al maanden in huis, maar wilde er toch maar niet aan beginnen...

Had ik dat maar wel gedaan!

Het is een prachtig boek, dat leest als een roman, over een vrouw die rouwt om een kind, welke ze nooit heeft gehad.

Geen deprimerende ondertoon, geen gyneacologische status of ander soortige opsomming van haar gang door de medische molen, maar een levensecht, eerlijk en herkenbaar verhaal.

Een echte aanrader, ook voor je partner! Heb het boek in een aantal uurtjes verorberd!!

Als je geen zin hebt om naar de boekhandel te gaan, krijg je het netjes binnen twee werkdagen op je deurmat bezorgd bij de online-service www. bol.com!

Groeten Lara

Hee La Lara,

What a coïncidinci, ben dat boek ook aan het lezen!! Vind 'm ook geweldig, zoo herkenbaar hè?

Ik leen 'm nu van de bieb omdat de boekhandel 'm moest bestellen, maar wilde 'm persee hebben voor mezelf en ook om uit te lenen zodat mensen om me heen me beter kunnen begrijpen.

Goeie tip van je!
Andere meiden die nu heeel nieuwsgierig zijn geworden; kijk op eisprong.org

Spreek je gauw online.
veel liefs,
Suus

Ha die Lara

Ik heb eens gekeken bij Bol.com en heb hem ook besteld (wel raar is dat er twee prijzen vermeld stonden de ene was € 16,- en de andere € 7,50 dat voor hetzelfde boek)
Maar goed ik ben zeer benieuwd en ik neem hem inderdaad maar lekker mee op vakantie als ik naar Turkije ga.

Lijkt me inderdaad heel herkenbaar.

Liefs,
Cynthia

Hoi Cyntia,

Over het boek; die 2 verschillende prijzen hebben te maken met de kaft.
Boek in gebonden versie kost ca. €16,-
en de pocketeditie kost €7.50.
De boekhandel verzekerde mij ervan dat de inhoud precies hetzelfde is!
Veel leesplezier,
lfs. Suus

Terug
Bovenaan