boek over baby's eerste jaar

Hoi meiden! Meestal kom ik op het zwanger worden forum maar ik heb nu even een vraagje over baby's: welk boek ik leuk/handig als je net moeder bent? ik heb zelf wel een kindje van inmiddels bijna 6 jaar maar nooit een boek over de babytijd gelezen of gekocht. Mijn schoonzusje is nu zwanger en ik wil hun een boek geven over de babytijd. 'Oei ik groei' heb ik van gehoord maar wie weet wat nog meer een leuk boek is voor kersverse ouders?

Groetjes Patricia

een "baby's eerste jaar" boek is altijd leuk te hebben van je kindje, zijn er in alle soorten en maten. Daar kan de moeder dan de hoogtepunten in bijhouden van (een beetje) tijdens de zwangerschap en babys eerste jaar met een paar fotos, altijd leuk voor later!
Groetjs astrid

bij prenatal verkopen ze een boek waarin iedere week van je zwangerschap wordt beschreven met de daarbij horende kwaaltjes tips en info over hoever je baby dan al is ontwikkeld. Heb even geen idee meer hoe het boek heet maar de prijs is 27,95. Erg leuk boek met veel handige info en weetjes

Hi,

Mijn baby
door Birgit Gebauer-Sesterhenn & Dr. Nanfred Praun
Slapen, spelen, eten, knuffelen, verzorgd worden... In dit boek staat hoe we de behoeften van een baby herkennen. Per maand de ontwikkeling van een baby, medische info en praktische adviezen.

Dit boek heb ik zelf en vond ik leuker dan "oei ik groei".

Gr. Tamara.

Terug
Bovenaan