Boek over gebaren voor babys

Hallo!

Een paar maanden geleden heb ik iets gelezen over een boek met gebaren voor baby's. De precieze titel ben ik kwijt. Weet iemand de titel en evt. auteur en ISBN-nummer?

Alvast bedankt!
Marjolein
 
Ha Joyce,

Even op bol.com gechekt en inderdaad, dat is de titel. Bedankt!

Heb jij dat boek gelezen? Is het de moeite waard? Ik wil het misschien bestellen, maar meestal zie ik een boek eerst in voordat ik het koop. Wat is jouw mening? Is het zo revolutionair als beweerd wordt?

groetjes
Marjolein
 
Hoi Marjolein,

Heb het niet gelezen maar wil hem gaan huren in de bied misschien een idee voor je.
Mara is bijna 9 maanden en ben wel benieuwd.

Ik weet uit ervaring dat het wel werkt bij kinderen.
Hebben ooit een kindje bij ons in de groep gehad die het down syndroom heeft en niet kon praten (erg achter liep daar in) Hij leerde ook gebaren en zo konden we goed communiceren met hem. Van eten tot zwaaien, spelen vragen stellen en beantwoorden ( op een simpel nivo) tot de dieren benoemen. Was erg boeiend om de ontwikkeling te zien.

Groetjes joyce
 
Hoi Joyce,

In de bieb hebben ze het boek (nog) niet. In heel Zuid-Holland geloof ik niet, want via internet kan je in een catalogus van heel ZHolland kijken.
Dan maar bestellen en kopen, want het klinkt interessant en het lijkt me ook heel leuk om mee te werken.

Bedankt,
Marjolein
 
Terug
Bovenaan