Boek over lichamelijke en motorische ontwikkeling

<p>Hallo mama's, </p><p>Vier weken geleden ben ik bevallen van ons zoontje! Het is ons eerste, dus alles is nieuw?</p><p>Ik ben opzoek naar een boek over de lichamelijke en motorische ontwikkeling van baby's. Dus wanneer leert hij grijpen, wanneer krijgt hij tandjes, wanneer leert hij lopen, wanneer leert hij nieuwe dingen. Ik snap dat dit niet zo zwart/wit is en dat ieder kindje anders is. Maar vind het gewoon leuk om me er in te verdiepen en lekker wat te lezen tijdens mijn verlof. 'Oei, ik groei', is bekend. Niet helemaal wat ik zoek. Iemand tips?</p><p>Groetjes, Geertje</p>
 
Wat bevalt er niet aan Oei ik groei? Aan de hand van je beschrijving dacht ik gelijk hier aan, omdat alle dingen die je noemt er in voorbij komen... Wat moet er anders zijn om wel aan je verwachtingen te voldoen? Dat helpt misschien met tips geven :)
 
Hoi Geertje,
Ik had hetzelfde; ik lees nu Groeien doe je samen van Janssens, A. & Van Doorn, E.; Babysignalen van Soeting, K. 
Deze vallen meer onder de ontwikkelingspsychologie en heb ik gevonden in de bieb bij de babyafdeling.
 
Hoi Geertje,
Ik had hetzelfde; ik lees nu Groeien doe je samen van Janssens, A. & Van Doorn, E.; Babysignalen van Soeting, K. 
Deze vallen meer onder de ontwikkelingspsychologie en heb ik gevonden in de bieb bij de babyafdeling.
 
Hoi Geertje,
Ik had hetzelfde; ik lees nu Groeien doe je samen van Janssens, A. & Van Doorn, E.; Babysignalen van Soeting, K. 
Deze vallen meer onder de ontwikkelingspsychologie en heb ik gevonden in de bieb bij de babyafdeling.
 
Hoi Geertje,
Ik had hetzelfde; ik lees nu Groeien doe je samen van Janssens, A. & Van Doorn, E.; Babysignalen van Soeting, K. 
Deze vallen meer onder de ontwikkelingspsychologie en heb ik gevonden in de bieb bij de babyafdeling.
 
Hoi Geertje,
Ik had hetzelfde; ik lees nu Groeien doe je samen van Janssens, A. & Van Doorn, E.; Babysignalen van Soeting, K. 
Deze vallen meer onder de ontwikkelingspsychologie en heb ik gevonden in de bieb bij de babyafdeling.
 
Terug
Bovenaan