Boek uit!!!

A

Anoniem

Guest
Hahahah lache zeg !!! Gekke Jamie, hihi. Sorry ben een beetje melig. Er kwamen net allemaal rare geluiden uit het kamertje van Jamie, dus ik zeg tegen Chiel dat ik toch ff wou kijken. Doe ik de deur open, zit Jamie gewoon met zijn pyama broek te spelen die hij heeft uitgetrokken, ahahahah. En dan die big smile, van zie wat ik doe. Geweldig ik heb ff heel hard gelachen, hihi.

Gr. Natasja mv Jamie

hihihi die jamie toch
wat een grapjas had hij geen slaapzak aan vandaag of heeft tie een tovertruc uitgehaald

groetjes saskia

Hihi, nee die had ik niet aangedaan, omdat het in de caravan nogal warm is. Ik dacht als hij het koud krijgt kan ik hem alsnog aan doen.

Gr. Natasja mv Jamie

ik dacht al dat hij een goochelaar was geworden
maar wel grappig hoor

Ahhh wat lief. Dat zijn toch leuke momenten.

Vanmorgen heeft Tess even de wasmachine leeg gehaald voor me, eerst een handdoek met Pooh beer, die was toch zo lief en toen haar broek van gister (ze had nog even een duik met kleren en al in het zwembad van Lyanne genomen) en wat andere kleine dingetjes. Ze was er lekker zoet mee en liep met alles door het huis te slepen. Zo lief om te zien.

Groetjes Nanda

Leuk he als ze lekker zo bezig kunnen zijn. Ik kan daar ook zooooo van genieten.

Gr. Natasja mv Jamie

dat is idd grappig zeg kan mevoorstellen dat je er om moest lachen Marek kijgt ook steeds meer apestreken moet er vaak gewoon om lachen

Haha, leuk! Dat zijn toch echte geniet momenten!

Groetjes,
mv Tijs

Terug
Bovenaan