boek voor broertjes en zusjes?

He meiden,

Onze jongens (5 en 3) zijn erg geinteresseerd in de baby en alles er omheen. Daarom ben ik op zoek naar leuke boeken om aan hen voor te lezen. Hebben jullie tips?

Groeten, Annemieke

Ik heb zelf Liselotje krijgt een zusje, maar dat is misschien wel een echt meisjesboek. Ook Kleine Pluis, van Nijntje vinden ze hier nog leuk.
En in de bibliotheek halen we regelmatig boeken en nu ook weer over het krijgen van een broertje of zusje.

Hoi,

Ik heb een boek gekregen van prenatal voor mijn zoontje.
Dat gaat erover dat mama een dikke buik heeft en de vraag is wat er in zit er komt vanalles in voor en op het laatst blijkt het dan een baby te zijn.
Een grappig prenteboek.

Groetjes

hey
ik heb het boek mama wat zit er in je buik geloof ik (weet de titel niet meer precies ) Is in ieder geval een leuk boek staat van maand tot maand de grote in van je baby en waar ze die dan bv mee kunnen vergelijken Is vergkrijgbaar in de boekhandel
En ook heeft Marek toen van een vriendin het boekje bobby wordt grote broer gekregen ook leuk deze kun je gewoon kopen in de speelgoedwinkel

Ik heb zelf Bobbie wordt grote broer. Mijn zoontje vindt de Bobbie-boekjes sowieso al erg leuk. En deze is momenteel helemaal favoriet. Zelf vindt ik het ook nog steeds een erg leuk boekje om voor te lezen.

Terug
Bovenaan