Boek voor na bevalling

Hoi allemaal!
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik ben nu in verwachting van ons eerste kindje. Ongeveer 7,8 weken. Vrijdag krijg ik de echo om het helemaal vast te stellen.

Ik heb nu het boek 'Oei, ik groei' over de sprongetjes waar een baby te maken mee krijgt eens het geboren is. Echter, zou ik ook een boek willen met informatie en tips voor je eerste kind. Ik weet namelijk niets van babies en hoe en wat ik iets moet doen.

Hebben jullie tips?
 
Er is ook een topic, recent geopend over een goed boek over zwangerschap. Misschien komen daar ook tips voorbij en kun je de vraag ook daar neerleggen ?
Ik heb er een aantal gelezen maar weet de titels niet mee :/ als het me te binnen schiet zal ik t posten
 
Het boek Er zijn voor je kind van oa Marilene de Zeeuw kan ik je aanraden. Zij maakt ook interessante you tube filmpjes met colleges en veel informatie. Verder niet alles uit een boek halen hoor, je komt met tips van de kraamhulp en je eigen gevoel al een heel eind en het is echt verschillend per kindje wat ze nodig hebben. Vertrouw ook maar op jezelf!
 
[quote quote=10391463]Super bedankt voor jullie reacties. Ik ben best een beetje onzeker, maar moet inderdaad ook een beetje op mezelf vertrouwen.[/quote]Ja zeker! Je lijf en hormonen zullen je helpen en ik wens je een fijne kraamverzorgster toe, die gaf mij veel tips en ook zelfvertrouwen. Als die tegen valt, gewoon een andere aanvragen!
 
Terug
Bovenaan