Boek

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik ben 5 weken zwanger van mijn eerste kindje. Ik ben een persoon die graag een beetje voorbereid is en erg nieuwsgierig  is naar wat er nou allemaal in en met mijn lichaam gebeurt. Je kunt heel veel wel vinden op het internet, maar ik zou graag een boek willen die informatie geeft hier over, het liefst met redelijk wat plaatjes/foto's. Heeft iemand tips?</p><p> </p><p> </p>

Van buik tot baby vond ik een fijn boek!
https://www.prenatal.nl/speelgoed-en-cadeau/boeken/boeken-voor-ouders/van-buik-tot-baby-4929691.html?gclid=EAIaIQobChMI06PDl4zr6AIVFqp3Ch0TsANMEAQYAiABEgLHJ_D_BwE

Ik vind het Zwangerschapshandboek van Oei ik groei erg fijn. Een beetje encyclopedie-achtig met in het begin een week-voor-week beschrijving van wat er in je buik gebeurt en hoe je kindje ontwikkelt. Zelfs mijn man vindt het een fijn boek om af en toe eens door te bladeren :) 

[quote quote=10311811]Ik vind het Zwangerschapshandboek van Oei ik groei erg fijn. Een beetje encyclopedie-achtig met in het begin een week-voor-week beschrijving van wat er in je buik gebeurt en hoe je kindje ontwikkelt. Zelfs mijn man vindt het een fijn boek om af en toe eens door te bladeren ?[/quote]

Die heb ik ook. Heel fijn boek! Vooral informatief, niet echt een gezellig leesboek ? Zoek je dat dan vond ik "krijg nou tieten!" wel leuk om te lezen (al dacht ik toen ook wel af en toe help waar ben ik aan begonnen.. ?)
en "help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" had ik ook even geleend van mijn man. Wel grappig en tevens informatief.
"Buiskruit met muisjes" heb ik ook op mijn lijstje staan, dacht dat die meer voor na het bevallen was daarom nog niet gekocht. 

Voor informatie over na de bevalling vond ik "wat baby's nodig hebben" fijn en fijn weglezen. Die kwam uit toen onze zoon al geboren was, maar wel fijner om te lezen voor de bevalling haha, dan heb je nog tijd ?

Terug
Bovenaan