Boek

Hey meiden,

Nu weer tijd voor 'forumberichtenoudestijl', kan geen lijstje meer zien hier!!
Vraagje; wie kent het boek "De eisprong"? Heb goede recensies gelezen dus ga het denk ik bestellen.

Tot laterrrr,
Suus

Ha Suus,

Voor mij ook even genoeg lijstjes. Het boek ken ik niet. Waar las je die recensies?

Ik kan me herinneren dat jij laatst iets schreef over de Bachremedies??
Kun jij me daar iets meer over vertellen? Ik heb besloten me wat meer te gaan verdiepen, want de tijd verstrijkt alleen maar en daar word ik alleen maar droevig van. Ik moet het gevoel hebben er wel mee bezig te blijven.

groet,
Gonnie

Hoi Gonnie,

Ik heb erg positieve recensies gelezen over dat boek gelezen op eisprong.org.

In het 'lijstje' zag ik dat jij ook al een jaar bezig bent...en je komt een keer op het punt dat je zelf toe bent aan meer 'verdieping' in je gevoel dat gepaard gaat met je kinderwens. Althans zo heb ik het ervaren en het heeft me veel inzichten in mezelf, m'n gevoel en emoties gegeven, waardoor ik er nu anders/beter mee om ga. Het geeft een positieve impuls, want, wat je zegt, er zit een bepaalde drive achter als je je biologische klokje hoort tikken. Heeeel herkenbaar!
Bachbloesems zijn homeopatische druppels die kunnen bijdragen aan negatieve gemoedstoestanden (oa veroorzaakt door je hormonen). Het is allemaal puur natuur en ook niet verslavend ofzo. Kijk eens op www.topcure.nl/bachset.htm, daar staat alles duidelijk over beschreven.
Een bijbehorend boekje is ook een aanrader, het heet "Bachremedies voor vrouwen", heel pakkend geschreven door Judy Howard.
Als je nog meer wilt weten hoor ik het wel. Laat effe weten wat je ervan vindt!
lfs. Suus

HOi Suus,

hoe is het me je?
veel lijstjes inderdaad! ik sta er zelf nog niet op..maar had geen zin in nog meer lijstjes! wat is er goed aan dat boek?

groetjes Bo

Terug
Bovenaan