boek

hallo meiden,

een vraagje: wij hebben te horen gekregen dat we op de natuurlijke manier nooit kinderen kunnen krijgen. We krijgen nu een chromosomenonderzoek om te kijken of ze ons in het ziekenhuis überhaupt nog kunnen helpen.
Erg heftig allemaal, ons leven staat compleet op zijn kop zoals jullie vast begrijpen.

In het kleine kringetje van familie en vrienden die hiervan weten is er niemand die hier mee te maken heeft gehad. Weet één van jullie misschien een boek waar ervaringen van andere meiden in staan?

Thanx en liefs,
flowerpower

Hi Flowerpower,

Las je berichtje en wil je ten eerste sterkte wensen in deze moeilijke tijd. Wij hebben eens hetzelfde bericht te horen gekregen en ik had echt momenten van totale paniek. Gelukkig mogen we nu een kindje verwachten.

Volgens mij zijn er best wat boeken te vinden over kinderloosheid. Google het eens!
Wat voorbeelden:
- Ongewenst Kinderloos (r. van Walbeek)
- Het gezicht van kinderloosheid (Docters F. van Leeuwen)
- Het gaat nooit over (Alie Hoek van Kooten)

Hopelijk geeft dat je wat steun.

liefs,
Sparkle

Hoi Flowerpower,

wat is de reden dat jullie geen kindje samen kunnen krijgen?

Mijn man en ik zijn ook al jaren bezig en ook wij zijn nu in afwachting van t chromosomenonderzoek, als hier iets uitkomt weten we tenminste waar de miskramen vandaan komen, maar ja, dan hebben we dus ook geen kans meer op een kindje samen...

Pff heftig allemaal meid, snap je heel goed, heb er zelf helaas geen boeken over gelezen, wellicht kun je bij Freya iets vinden? Hier zijn in ieder geval lotgenoten...

Sterkte,

liefs Yosha

Hoi,
er zijn genoeg boeken op de markt.Via freya site kan je inderdaad kijken welke.Op markplaats bieden een hoop mensen die boeken aan.
Gr. suusje

Terug
Bovenaan