boek

Dag Dames,

Ik word in juni moeder voor de eerste keer en ben opzoek naar een boek. ik wil graar een boek hebben waar alles in staat. Ik weet eigenlijk niet hoe ik het moet uitleggen. Een soort eerste hulp boek, wat moet ik doen als mijn kind niet wil slapen in eigen bed of hoe lang moet een kind slapen. ik hoop dat ieman me kan helpen.

liefs Chantal
 
Oei ik groei is leuk en handig en Opvoeden voor Dummies is ook leuk.
Maar ga niet alles uit boeken halen! Elk kind is anders. Het is belangrijk om je gevoel te volgend en te kijken naar de signalen van je kindje. Mocht je je toch onzeker voelen, kijk dan voor het specifieke onderdeel in een boek of stel je vraag op het forum. De beste tips komen vaak van ervaringsdeskundige, andere moeders dus :)
 
Ik had baby's eerste jaar voor dummies.
Echt een handleiding. Na een jaar ben je van je onzekerheid aardig af en lukt het verder wel vond ik tenminste..
 
Hi,

Ik vond de boekjes van Ria Blom erg prettig. Ze heeft ook een boekje waarin staat hoeveel uur een kindje slaapt en hoeveel tijd hij wakker is. Als je haar naar googled kom je het tegen. De site heet de bakermat of zoiets.

Veel succes en volg vooral je gevoel!!

Groetjes
 
er zijn hele leuke boeken te koop bij de witte boekenmarkt.. ik weet niet of jullie die ook hebben waar je woont.. maar wij hebben wel zo'n klein boeken winkeltje! super goedkoop en leuke baby boeken,.
heb ze allemaal gehaald:D

haha

succes!!
 
Terug
Bovenaan