Boeken over zwangerschap

Hoi,

Ik zou graag een boek kopen over zwangerschap, bevallen en de eerste maanden van ons baby. Maar er zijn er zo veel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Liefst luchtig en realistisch geschreven. Ik heb al gekeken naar.
Van buik tot baby - ouders van nu
Het zwangerschapshandboek - oei ik groei
Ik ben zwanger!... en nu? - oei ik groei.

Hebben jullie ervaring met deze boeken? Of andere boeken? Of zeggen jullie juist, er staat al zoveel online. Het is overbodig?

Alvast bedankt!

Naar mijn mening is het niet onmisbaar omdat er inderdaad heel veel online te vinden is. Maar ik vond het vooral gewoon heel leuk om er ook over te lezen in een 'echt' boek. Ik vind het Zwangerschapshandboek (Oei ik groei!) heel prettig leesbaar, heel compleet en informatief.
Ook fijn om er van begin tot eind in te kunnen lezen omdat iedere week wordt beschreven.

Ik lees ook het zwangerschapshandboek en ik vind het een prettig en informatief boek! Het valt mee wat voor taaie stof het is. Ik ben geen lezer en al helemaal geen informatieve boeken, maar deze leest wel lekker weg!

En voor de partners is het boek 'help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt' erg leuk om te lezen. Ik heb hem mijn vriend cadeau gedaan en die ligt nu iedere avond te gieren van het lachen. Een herkenbaar boek, op een humoristische manier geschreven.

Terug
Bovenaan