boeken

Tijdje geleden vroeg ik jullie om boekentips voor de vakantie. Toen heb ik er een paar gekocht en gelezen, maar ik ben vergeten de rest op te schrijven. En er zaten er een paar bij die me echt leuk leken om te lezen.
Ik vind spannende boeken leuk (thrillers, John Grisham enzo)
Of van die echte tranentrekkers (Duizend schitterende zonnen, komt een vrouw bij de dokter)
Willen jullie nog even je favo boek neerpennen. Ik vind het zoooo moeilijk als ik in een boekenwinkel sta!
Thanx!
Liefs Nelleke

Oke, ik heb weer wat nieuwe favorieten:
Heb erg gelachen om de shop-aholic serie (geschreven door Sophhie Kinsely), chicklit van de bovenste plank maar lekker ontspannend op vakantie of voor het slapen gaan

Nu lees ik eten, bidden, beminnen, van Elizabeth Gilbert. Ben net begonnen, maar vind het nu al erg leuk.

De nieuwste Nicci French is uit en de boeken van Simone van der Vlugt (de reunie, blauw water en schaduwzuster) en Saskia Noort (de eetclub, nieuwe buren) zijn ook erg spannend!

Veel leesplezier!!!
Groetjes
Susan

Ik ben momenteel helemaal weg van alle boeken van Karin Slaughter. Ken je ze  al? Enkele titels zijn Nachtschade, Zoenoffer, Een lichte koude huivering, Onzichtbaar,  Trouweloos en Onaantastbaar. Deze  boeken draaien allemaal om dezelfde hoofdpersonen, Sarah en Jeffrey. Het zijn literaire thrillers en  als je er in bezig bent kun je ze moeilijk  weg leggen. Naast deze serie heeft ze inmiddels al weer 2 losse boeken geschreven, nl. Triptiek en Versplinterd....

Succes met je keus en veel  leesplezier.

Fonske

Ik ben net van de week begonnen met De eetclub van Saskia Noort. Er zit een geweldige onderhuidse spanning in! Dertig en Terug naar de kust van haar zijn ook aanraders.

In de vakantie vond ik Maeve Binchy (Huis op Tara Road) ook heerlijk.

Leese!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan