Boeken

Ik ga over 3 weken 10 dagen naar Bali zonder de kids maar wel met man. Ik zoek nog leuke boeken.
Ik vind de boeken van Karin Slaughter erg goed. De Millenium Triologie en de boeken van Dan Brown heb ik verslonden. Dus vooral spannende boeken. Nog iemand tips?

Hi, ik lees erg graag de boeken van Saskia Noort. Maar ik lees vrij veel, op het moment helaas niet, geen tijd voor met alle late diensten die ik momenteel heb.

Ik haal de meeste boeken gewoon lekker bij de bieb, de kinderen vinden het ook heerlijk om een boekje uit te zoeken. Ik lees eigenlijk van alles door elkaar. Romannetjes, maar ook thrillers etc.

Dan Brown is ook erg goed inderdaad.

Hoi,

Ook ik ben een groot fan van Karin Slaughter, heb alle boeken gelezen.
Tess Gerritsen schrijft op dezelfde manier als Karin en ik heb nu 1 boek van haar gelezen: Zustermoord
en die was erg goed.
Dus ik zou voor die schrijfster gaan.

ik lees graag wat geschiedkundige verhalen.
Nelleke Noordervliet, Adriaan van Dis, Cees Fasseur, Jan Siebelink, ook wel Saskia Noort, maar het boek van "nieuwe buren" vond ik echt verschrikkelijk.
wil ook nog Marion Paauw en Esther Verhoef gaan lezen.

Ik heb alweer een jaar geen boek gelezen geloof ik. Ik ben meestal gewoon te moe... maar ik vind het wel echt heerlijk. Het laatse boek wat ik heb gelezen was van Japin, De Overgave. Fantastisch boek, wil je trouwens een beetje wat in de sfeer van Indonesië lezen dan is Aya Zikken, Het huis op de plantage, wel een aanrader. Of uiteraard de Heren van de Thee.

Terug
Bovenaan