boekentip

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

wij hebben te horen gekregen dat we zonder hulp van het ziekenhuis nooit een kind zullen krijgen, dit is erg heftig zoals jullie vast begrijpen.

In ons kringetje van familie en vrienden die hiervan weten is er niemand die hier ervaring mee heeft. Daarom mijn vraag aan jullie: heeft er iemand een boekentip over dit onderwerp?

groetjes en liefs,
flowerpower

Pff wat heftig.

Hebben ze je ook opgegeven waarom het niet natuurlijk gaat lukken.
Het is dan makkelijker om tips te geven.

och meid, wat heftig nieuws. idd wat marisca01 zegt weet je wat het ziekenhuis voor jullie kan betekenen en op wat voor manier ze jullie wel kunnen helpen? mijn schoonzusje kon namelijk ook niet zwanger raken zonder hulp van het ziekenhuis!

o meid toch dat is vervelende nieuws om te horen! maar idd wat zegt de ziekenhuis en hoe? daar zou je ook de boekentips aan kunnen vragen?

Veel sterkte meid!

Hoi,

Wat een naar bericht meid. Ik weet dat er verschillende forums zijn zo ook hier waar de meiden je vast verder kunnen helpen. Anders ff via Google. Mijn vriendin heeft er jaren over gedaan en heeft erg veel steun gehad aan haar forum, allemaal in het zelfde schuitje. Veel succes hoor!

Gr. Bizu

Wat een vervelend en heftig nieuws!
In het boek 'zwanger worden' van Marielle Croon staat erg veel over vruchtbaarheidsproblemen, onderzoeken, behandelingen en donormogelijkheden.
Misschien een fijn boek voor je...

sterkte en succes met het traject dat komen gaat.

groet,

Mamafn

Terug
Bovenaan