Boekentips gevraagd

wij hebben het boek mijn zwangerschapsbijbel gekocht. Wij vonden dat hier erg veel informatie mbt tot de zwangerschap in staat. Mn bij onze eerste zwangerschap hebben we heel veel aan dit boek gehad.

Hoi,

Ik was helemaal blij met veilig zwanger en veilig bevallen. Vond dat beide alle informatie bevatte over het onderwerp. En ik heb wat afgelezen hoor bij mijn 1e zwangerschap;-)

Succes!

Ik heb het boek 'zwanger' van het spectrum. Nieuwprijs geloof ik 35 euro, maar ik heb hem als nieuw gekocht van marktplaats.
Compleet boek over alles wat je moet weten. Leuk vond ik de beschrijving per week met o.a. grootte baby, wat er ontwikkeld die week en een plaatje erbij!

Hoi allemaal,
Wat een leuke tips! Heb net even op bol.com gekeken en gezocht op zwangerschap. Staat ook zoveel tussen...

Zelf ben ik ook nog op zoek naar ook een boek over zwangerschap, maar waar je dan zelf in kunt schrijven. Bijvoorbeeld eerste bezoek verloskundige en waar je dan foto's bij kunt plakken van de eerste echo bijvoorbeeld, of wanneer je voor het eerste je baby'tje voelt... Weet iemand of zo'n soort boek bestaat?

Groetjes,
Lineke

hoi,

ik heb een heel leuk boek het heet mijn 9 maanden dagboek,daar kan je per week dingen inschrijven,ze stellen zeg maar elke week een paar vragen ik het boek en er staat bij per week hoe groot je kindje is enzo,erg leuk,ook voor later.heb het bij de bruna gekocht.

liefs zonnetje

Hi,
Ik heb voor m'n vriend een boek speciaal voor mannen gekocht; babymanagment voor mannen! Dat is echt een onwijs tof boek, alles wordt van a tot z uitgelegd, in leuke, vlotte taal! Niet alleen voro mannen een must, ik lees er ook graag in ;)

Dus als de man een leuk boek zoekt, echt een aanrader! Hij is 16.95€ en te bestellen bij bol.com!

Hi zonnetje en suzannetje,
Beide bedankt voor de leuke tips! Het 9 maanden dagboek heb ik inmiddels in huis, inderdaad heel erg leuk!!
En het boek voor mijn vriend ga ik ook direct aanschaffen, hij is jarig zondag namelijk ;-)

Groetjes,
Lineke

Terug
Bovenaan