Boekentips over de ontwikkeling van baby’s gevraagd!

<p>Hoi hoi,</p><p>Zoals de titel al zegt; wat zijn echt must haves qua boeken over de opvoeding, begeleiding en ontwikkeling van baby’s? Geschreven volgens recente inzichten. De onderwerpen mogen heel breed zijn. Ik ben dol op lezen om ons voor te bereiden op de komst van onze kleine.</p><p>Het boek “van buik tot baby” en “oei ik groei” komen er al aan met de post.</p><p>Hebben jullie nog waardevolle tips?</p><p>Liefs,</p><p>Nina</p>
 
Hier heb ik ‘hoe krijg je een blije baby’. Leuk, maar mijn echt tip: niet te veel lezen en alles volgens het boekje doen. Vooral je gevoel volgen en naar je moederhart luisteren! 
 
Hai Babetje,
Thanks voor je reactie. Dat ga ik absoluut doen hoor. Maar ik geniet ervan om zoveel mogelijk informatie te verzamelen en te lezen en leren. Over alles waar ik geinteresseerd in ben en ook hierover. :)

Ik zoek het boek op!
 
Beste Ninaapie,
Ik lees momenteel het boek Oei, ik groei!. Dit boek beschrijft elke sprong die je kindje maakt in de eerste maanden van zijn leven en geeft jou als ouder handvatten en morele steun in deze eerste periode. Er wordt uitgelegd welke ontwikkelingen je baby door maakt, op welke manier en hoe je als ouder je kind kunt begrijpen en ondersteunen. Ik heb hier erg veel aan gehad tot dusver! 
 
Terug
Bovenaan