Boekentips

Hoi Meiden,

Maar even weer een nieuwe topic verzonnen... Ik ben nu 36 weken zwanger en door bekkenpijn errug beperkt in wat ik kan. Ik houd erg van lezen en dat lukt naturrlijk nog wel, dus bedacht me dat het misschien leuk zou zijn elkaar wat leuke boekentips te sturen...

Mijn laatst gelezen boek heette: "als ik dood of vermist ben" van Janine .... (ff achternaam kwijt) was een heftig boek vond ik.
Daarvoor Modoc gelezen, over een olifant, stond al jaren op mijn lijstje en heb tranen met tuiten gehuild om het verhaal....

lfs Mick

Hi Mickey,

Ik ben ook van het lezen, ik lees een boek per week nu ik halve dagen werk!
Ik lees nu " Eten, bidden, beminnen"   en ik ben heel erg van de literaire thrillers, zoals Esther Verhoef, Karin Slaughter. En ik wissel beetje af met wat chicklits zoals de boekjes van Sophie Kinsella. Heerlijk!
En een baby-tijdschriftje zo nu en dan is ook wel gezellig.
Trouwens net het boek " veilig bevallen"   besteld op bol.com dus dat is iets voor tijdens mn verlof.

Groetjes en lees-ze,
Janneke

Wat een goed idee!

Ik heb net Leon de Winter gelezen met het recht op terugkeer, en ben nu bezig in Haar naam was Sarah van T. de Rosnay.

Ik lees ook af en toe mijn yogaboekje van de cursus (vorige week laatste les gehad) nog door. Wil zaterdag nog wat boeken over bevallen halen bij de bieb.

En het lot van de familie Meijer schijnt ook erg mooi te zijn.

heej janneke, daar ben ik nu net in begonnen, kreeg em van mijn man zaterdag...

Bij albert heijn   nog 2 chicklits meegenomen en verder ben ik idd ook erg van de psych. thrillers.

lfs mick

Hallooo!

heb vandaag ' veilig bevallen' thuisbezorgd gekregen, ben benieuwd.
'Haar naam was Sarah'   heb ik paar weken terug gezelen, zoooo mooi!
Tot nu toe is ' Eten, bidden, beminnen'   erg leuk, benieuwd hoe het boek verder gaat lopen.

Groetjes Janneke

Ik vind lezen echt het einde, maar het lukt me gewoonweg niet om er tijd voor te maken, wel als ik vakantie heb. Op mijn nachtkastje ligt inmiddels alweer een hele tijd het laatste boek van Nicci French, Wat te doen als iemand sterft. Het wordt nu toch echt tijd dat ik deze uit ga lezen. Verder is Karin Slaughter ook een goede schrijfster en ook Saskia Noort heeft een paar goede boeken geschreven.

Terug
Bovenaan