boekjes lezen

A

Anoniem

Guest
Mijn kleine meid heeft echt het voorlezen ontdekt!
Ze pakt vaak zelf boekjes om ze vervolgens te gaan lezen. vooral die boekjes met van die klepjes waar iets achter staat..
Maar ik lees haar sinds een paar daagjes ook voor., voordat ze gaat slapen.
Zo super leuk! Ze luistert echt naar mijn verhaal, en wijst dan plaatjes aan. En is ook niet ongeduldig ( zoals in het begin) dat ze zelf het boekje uit je handen scheurt haha en er dat vervolgens niets mee doet...
En als het boekje uit is , en ik pak een nieuwe is ze helemaal blij... en grinnikt ze
Annique is helemaal geen knuffelkind, maar zodra een boekje te voorschijn komt dan nestelt ze zich heerlijk tegen je aan...
Wat ben ik een gelukkige mama haha zo leuk!

hahaha let niet op mijn op de bank hang outfit hahaha
groejtes sandra

Heerlijk he.......... Hier ook zo'n voorleeskind. Lekker op schoot, plaatjes kijken en voorlezen. Helemaal rijkdom: broer en zus helemaal verdiept in hetzelfde verhaal, lekker warm tegen mama aan.

Geniet ervan (en het is ook nog eens goed voor ze!!!)

Susan

Lekker genieten van zo'n voorlees-knuffelmomentje op de dag!

Tessa bladert heel goed in de boekjes..Tot het eind van het boekje en dan is het gedaan met het rustmoment. ......

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

oohhh ik wou dat Ivar ook ekker op schoot zou kruipen om voorgelezen te worden, maar hij slaat continu alle blz om, gooit het boekje weg etc etc

lekker hoor zulke knuffelkindjes!

Groetjes Jenneke

Wat heerlijk is dat he?
Twan is ook helemaal into het voorlezen, hij haalt de boekjes uit de zak en komt dan naar me toe gesjeest. Hij wil dan dat ik voorlees. Vooral het boekje van Kenny konijn (een euro bij de zeeman) vind hij helemaal geweldig!!!!

Liefs Maaike

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het sinds een paar maandjes geleden niet meer heb geprobeerd. Het was toen een drama, geen geduld en heel boos als ze zelf niet met het boekje mocht spelen.
Ze vindt die kleine kartonboekjes met flapjes nu wel leuk en de lectuurmand wordt ook zeer regelmatig geleegd.
Dus goed voornemen voor morgen, boekje voorlezen!!!, ze heeft al een leuke collectie in de kast staan dus dat moet gaan lukken.

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan