BoekTip; Jools Oliver; van -9 tot =1'aanraderrr!

A

Anoniem

Guest
Zag vanmorgen t boek liggen van Jools(vrouw van)Oliver met titel van -9 tot +1 en heb t gekocht!
Tot nu toe een echte aanrader voor ons vrouwen die zwanger willen worden, hard aant klussen zijn, al zwanger zijn of die de tijd tussen t geklus en testen anders willen besteden als 24 uur per dag baby minded rond te lopen. Ze schrijft van af het moment dat ze kids willen tot hun 2 dochters(ben nog niet zover met lezen)

Maar het is erg grappig verteld en erg herkenbaar met leuke foto's erbij
 dus een echte aanrader!!
x Zuus

bedankt ga even bij de biep kijken kan wel een leuk boek als afleiding gebreuken
daantje

quote: daaneno reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-07-2006 00:46:39'));

bedankt ga even bij de biep kijken kan wel een leuk boek als afleiding gebreuken
daantje

heb je nog een isbnummer

Leuk boek, ik heb 'm hier thuis ook liggen. Had 'm vorihg jaar al gekocht. Heel openhartig geschreven.

Miep

Ik denk dat ik die ook maar ga kopen. Heb vorig jaar het boek van Daphne Deckers gekocht 'De geboorte van een moeder'. Ook een aanrader. Erg humoristisch beschreven. Ik vond haar nooit zoveel aan, maar ze blijkt een goede schrijfster en een leuke persoonlijkheid.

Groetjes,

Tammy

Ik heb het boek ook! Errug leuk en ik heb flink gelachen. Ze kan erg grappig schrijven (en herkenbaar!!).

De boeken van Daphne Deckers heb ik ook. Ook humoristisch geschreven.
Laatst kreeg ik (met moederdag) het boek van Leontine Borsato. Wel leuk en herkenbaar maar niet zo grappig als de anderen.

Groetjes,
Rosanne

Heej!
Leuk dat er leuke reactie's zijn!ben normaal niet zo'n lezer, maar hier vlieg ik doorheen; heerlijk!
ISBN nummer is;902158233-3
succes en veel leesplezier!
en badankt vr de tips van de daphne deckers boeken en leontien!
x zuus

Terug
Bovenaan