BOEM!!! olifanten voetjes

maja zoals mijn titel het al zegt
ik heb onwijs veel last van opgezwollen voeten.. krijg mijn schoenen en sokken niet meer aan.. ik weet dat je dan meer rust moet nemen en voetjes omhoog... maar ik ben eigenlijk meer benieuwd wat jullie doen voor de gene die er ook last van hebben.....?????

dank jullie wel... chantal

neee heb er dit keer gelukkig geen last van! had het bij me oudste wel, maar toen had ik ook gezwollen handen, vingers en gezicht. ik heb echt geen idee meer wat ik er aan deed, volgens mij met de voetjes omhoog ja....

vervelend is het zeker wel, nog even volhouden!

Ik ben van het april clubje,

Mij is geadviseerd minder zout te gaan eten, dat schijnt te helpen. Ik had houd wel vocht vast maar heb er geen last van dus ik doe er eigenlijk weinig mee, maar je zou dus kunnen proberen om minder zout te eten.
Ook een voetenbadje schijnt erg lekker te zijn.

succes

ik heb er geen last van ook geen idee wat je dan kunt doen heb er bij geen 1 zwangerschaplast van gehad gelukkig ik hoop dat je er snel geen last meer van hebt

ik begin ook steeds dikkere benen te krijgen terwijl mijn bloeddruk netjes blijft..steeds rond de 119/74 en dat staat vaak wel met elkaar in verband.
Voor mijn zwangerschap droeg ik al steunkousen voornamelijk tijdens mijn werk omdat ik al veel vocht vasthoud.
De laatste twee a drie weken krijg ik mijn kousen niet meer aan omdat mijn buik gewoon in de weg zit en merk dat mijn benen ook dikker worden.
Je zou kunnen proberen om natuurlijke vochtafdrijvers te proberen zoals groene thee, selderij enz En idd met de benen omhoog, bv een kussen onder het matras aan het voeteneinde dit zorgt ervoor dat het vocht richting de blaas kan stromen waardoor je helaas wel meer moet plassen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

thanks voor de tips allemaal ik ga ze effe uitproberen... enne wij eten eigenlijk al zoutloos... dus daar kan het niet aan liggen dacht ik... maar ik ga gewoon mijn best doen... en kijken of ik het wat minder kan krijgen..

erg vervelend vooral als ik wil lopen.. net het gevoel alsof mijn voeten op klappen staan... hahaahahaha maar komt goed.. pootjes omhoog.. enne zure appel effe doorbijten... :D

Als je al op je zout let en met je benen omhoog zit..............misschien wiite kool?? heeft dat zin? of misschien vochtafdrijvende thee drinken en groente eten? geen idee?

ik heb het ook. Ineens kreeg ik dikke voeten en mijn vingers zijn ook dikker.

Ik merk wel wanneer ik minder beweeg mijn voeten juist dikker worden.
Ik heb nu 2 schoenmaat groter aan mn voeten..

Ach we moeten nog eventjes..

Succes!

Terug
Bovenaan