Boemeltje

Haaai,

Ben benieuwd of je nog meeleest op het forum? Hoe gaat het met je? En hoe gaat het met je meisje?

Hier gaat alles goed. Pepijn en Hugo groeien als kool. Met mezelf gaat het ook goed, moest deze week voor de laatste keer bij de huisarts komen en mijn bloeddruk zakt nu langzaam. Ga maandag weer beginnen met werken, heb er wel weer zin in hoor. Ben dan bijna een half jaar thuis geweest.

Groetjes, Floor

Hoi Floor,

Jah ik lees nog mee!! Ik  vindt het  leuk om te lezen hoe het met al de kinderen gaat.
Marilène groeit heel goed ze wordt echt een dikkertje. Ze kan al zo lekker praten en lachen, ze vindt het heerlijk om aandacht te krijgen zodra ik bij de box weg loop is het huilen.

Met mij gaat het ook wel steeds beterder maar moet echt rustig aan doen moet  
veel rust houden. Gister kreeg ik weer een hyper aanval dat is echt vervelend.
Zit nu al een maand in de ziektewet  maar zou graag  willen werken maar dat gaat
echt nog niet!!

Moet vanmiddag naar m'n werk dus ben wel benieuwd hoe het nu verder zal  gaan!!  

Fijn dat je bloeddruk zakt.

Groetjes Boemeltje

Ha Boemeltje,

Wat vervelend dat het met jou nog niet goed gaat, maar je kunt beter goed hersteld zijn als je weer gaat werken dan half. Heb ook nog steeds wat mindere dagen, maar die worden gelukkig steeds minder. Ben afgelopen week weer voor het eerst aan het werk geweest en ik vond vooral de eerste dag best wel zwaar. Ik werk op maaandag, woensdag en vrijdag, ik heb steeds een rustdag ertussen. Ik ga zodra de creche is omgezet naar maandag, dinsdag en donderdag.

Wat heerlijk dat Marilène het zo goed doet. Hugo wordt ook een echt dikkertje en Pepijn blijft een heerlijk klein mannetje, maar ze doen het gelukkig onwijs goed. Ik moet  dinsdag weer naar het CB toe, voor de 4 maanden check + vaccinaties. Ben benieuwd hoe zwaar ze nu   zijn.  

Doe rustig aan!!! Hoe was het op je werk om er  weer even te zijn?

Groetjes, Floor  

Hoi Floor,

Kwam voor niets op m'n werk. Mijn leidinggevende had een andere afspraak
gemaakt en ze waren mij vergeten af te bellen!!
Nu komt ze volgende week bij mij thuis.

Vandaag met Marilène bij de fysio geweest omdat ze zich zo overstrekt.
(komt omdat ze te vroeg geboren is en kiss syndroom)  
Nu moet ik allemaal oefeningen met haar doen.
Ze wil meer doen als dat ze voor haar leeftijd mag doen, en ze heeft juist
weer  weinig kracht om haar hoofdje goed omhoog te houden..
Zo blijven we lekker bezig!!

Lekker dat  het met jou weer goed gaat..

Groetjes  

Terug
Bovenaan