Boer zoekt vrouw

Hoi,

Even een paar vragen over dit programma:
- Vind je het leuk om er naar te kijken? Waarom wel/niet?
- Wat vind je van deze manier van kennismaken?
- Wat vind je van de boeren?
- Welke boer vind je het leukst?
- Heeft deze manier van daten kans van slagen denk je? Waarom wel niet?

Ben benieuwd naar je mening.

gr Ida

Hoi Ida,
Ik kijk het programma af en toe, ik ga er niet voor zitten maar als t voorbijkomt wil ik wel eens blijven hangen.
Ik moet zeggen dat ik het wel een leuk programma vind en ik denk dat de sector op deze manier op een goede manier belicht wordt!
Als je een drukke baan als boer hebt dan is het denk moeilijk om een partner te vinden dus vind ik het best een grappig initiatief.
Het enige wat ik wel denk is dat die vrouwen die boer wel echt leuk moeten vinden, want je valt naar mijn mening niet echt voor iemand z'n 'werk'.... maarja daar komen ze natuurlijk vanzelf achter als ze daar inwonen! Het is natuurlijk ook niet alleen werk, het is een manier van leven dus dat gaat wel wat verder!
Mij niet gezien op een boerderij maar ik denk dat het voor kinderen best leuk is om in op te groeien!

Liefs L81

Hoi,

Ik ben verslaafd! Omdat ik zelf op een boerderij (melkveehouderij) geboren ben, herken ik veel. Soms in het lachwekkende zoals inrichtingen die nog precies hetzelfde zijn als toen ik 18 jaar geleden uit huis ging (en die toen al uit de tijd waren!) of zoals laatst bij boer Agnes, met de geboorte van die twee kalfjes. En daarnaast ben ik gewoon een liefhebber van een goed, eerlijk en  emotioneel verhaal.

Boeren hebben het volgens mij wel moeilijker om een goede partner te vinden, het is toch een beroep dat ook veel van een partner vraagt. Net zoals binnenschipper trouwens, dus er zijn nog legio mogelijkheden mochten ze niet meer de boer op willen.
En ach ja, waarom niet via tv?

Groetjes, KT

hoi,

ik heb dit seizoen volledig gevolgd. Ik vind het leuk, maar ik geloof niet dat ze het jaar in jaar uit moeten blijven doen.
Dit jaar loopt het niet zo lekker he? Boer Jan en zijn vrouwen houden het voor gezien.
Henk is een drama, ik geloof zelfs dat de vrouwen niks van hem willen weten.
Verschillende vrouwen zijn al uit zich zelf opgestapt....gaat lekker.
En het blijft leuk om naar te kijken!
groeten Elke

Ik vind het een erg leuk programma, elke zondagavond zitten wij gezellig samen op de bank om het te kijken. Echt een favoriet heb ik niet. Ik vind het dit seizoen wel erg leuk dat er ook een boerin in zit. Is toch weer anders dan alleen maar boeren die op zoek zijn naar een vrouw.

Hoi,

Ik zit ook iedere zondagavond voor de buis! Ik vind het een leuk format. Yvonne Jaspers vind ik een leuke meid en ze is oprecht. Het daten opzich heeft wel iets geforceerd, die camera's om je heen, moeilijk om elkaar echt te leren kennen!
even kijken, mijn favoriet: die boer met 2 zonen, lijkt me een nuchtere, maar sociale man, ik denk dat hij die vrouw kiest met dat donker haar .
Ik vind alle verhaallijnen wel charmant en af en toe hilarisch! Hier dus een grote fan,

x Esther

hier kijken we het nooit,omdat we eerst naar voetbal kijken en dan meestal naar de herhaling van idols,omdat we meestal op zaterdagavond wat anders te doen hebben...

groetjes nienke

Hey!
Ik heb ook de meeste afleveringen wel gezien. Van de vorige seizoenen trouwens bijna niets gezien hoor... Maar ik vind het een lekker knus programma! Dit jaar loopt het alleen inderdaad niet zo lekker volgens mij.
Ik heb geen favoriete boer(in). Ze hebben allemaal wel een interessant verhaal. Inderdaad is die inrichting bij boer Jan echt uit het jaar 1875! Daarom had die 1e vrouw die daar wegging, Anita, er ook prima gepast. Zij is volgens mij ook in 1867 ofzo geboren! Maar ja, hij ging helemaal voor de (moderne) Siepie; misgegokt!
Het zal mij niks verbazen als boer Henk nog achter de schermen achter meisje 1, Karlijn, aangaat. Daar zat misschien nog een relatietje in...
En ik had erg te doen met de boerin; ze had echt een hele moeilijke keuze te maken!!!

'k Ben benieuwd hoe het gaat aflopen allemaal!

Veel kijkplezier!
Jacoline.

Terug
Bovenaan