boeren boeren en nog ees boeren

Hallo meiden,

Wie weet er wat er met mij aan de hand is, ik ben sinds gister steeds misselijk en dan na ongeveer 10 min is dat weer over ik moet echt alleen maar boeren laten en moet niet aan eten denken, het gaat zo de hele dag door misselijk,boeren, misselijk, boeren. ik heb vandaag m'n NOD heb wel pijn in m'n onderrug maar wil nog niet testen ha ha zou ook niet kunnen want heb er geen thuis......

Is er iemand die dit herkent..
Als ik woensdag nog geen RD heb ga ik testen.
Waarom woensdag? dan is m'n mannetje ook thuis...

Liefs, Ineke

Hoi,

Ik herken het!

Ik ben al een week misselijk (en buikpijn en  meer witte afscheiding) en sinds 1 a 2 dagen heb ik ook regelmatig dat ik moet boeren.  Ik heb ergens anders gelezen dat dit ook een  zwangerschapssymptoom kan zijn, ik weet alleen even niet meer waar.

Mijn NOD is volgens mij woensdag, maar dit is de eerste cyclus na het stoppen van de pil, dus precies weten doe ik het niet. Ik was al eens eerder gestopt met de pil en had toen een eerste cyclus  van 31 dagen, dus nu heb ik dit dus ook aangehouden.

Groetjes Saskia  

Hoi Saskia,

Gelukkig ben dus niet de enige, het zou wat zijn als je nu al zwanger zou wezen....ik dacht dat ik het ook wel eens ergens had gelezen maar weet ook niet meer waar dat was, ja ik weet niet zo goed wat ik moet denken hoor, heb ook wel het gevoel dat ik ieder moment ongi kan worden maar dan is het opeens weer verdwenen ik wacht het maar rustig( ha ha ) af, ga woensdag als ik het niet ben een test halen en dan zie ik wel, maar ik ben bang dat ik gewoon ongi ga worden, ach ik zie wel, ik ga voor jou en de rest zeker duimen,

hou je ons op de hoogte? doe ik ook hoor

Groetjes, ineke

Gevonden via Google op de woorden -boeren zwanger-

"Steken in je maag, rommelende darmen, een zeurend gevoel in je buik. Maak je niet te veel zorgen, het hoort er allemaal bij. De buikpijn komt meestal door de groei van de baarmoeder. Die moet zich nu namelijk ontspannen om je groeiende kind ruimte te geven. De hormonen die dit veroorzaken, werken meteen ook verslappend op je darmwanden. Die trekken minder goed samen, wat je stoelgang kan vertragen, waardoor er lucht in je maag en darmen blijft zitten. Dit kwaaltje kan ook de oorzaak zijn van veel boeren en winderigheid"

Hee bedankt, ik was ook aan het zoeken maar je bent me voor..... nou dat zou een goed teken moeten zijn, maar toch ik weet het niet het ene moment denk ik ja ik ben wel zwanger en dan voel ik m'n rug en denk ik kom op je maakt jezelf weer gek.... dus denk dat ik morgen een test ga kopen en kijken hoelang ik het kan volhouden om niet te testen....Ha ha zal niet lang zijn denk ik maar ik zie wel. of ik moet vandaag of morgen vroeg bezoek krijgen van onze vijanden  ahhh ik vind het wel spannend maar ben oh zo bang voor een teleurstelling maar dat hoef ik niemand te vertellen dat hebben we allemaal denk ik...

Nou ik ga maar even douchen lekker afleiding zoeken.
Groetjes, Ineke

Hoi,

Heb jij nog andere dingen die erop wijze dat je zwanger zou kunnen zijn?

Ik heb al een test thuisliggen, nog over van toen ik een half jaar terug gestopt was met de pil. Voor mij is het dus erg verleidelijk om het al eens te wagen, zeker nu ik me al een week zo beroerd voel en allerlei klachten heb. Ik ben alleen ook zo bang om negatief te testen, maar weet niet of ik het geduld heb om nog een paar dagen te wachten.

Ik hou je op de hoogte!

Groetjes Saskia

Ik wil jullie niet ontmoedigen, maar dit had ik ook. Boeren, winderigheid, rommelende darmen, menstruatie-achtige krampjes maar dan lichter, al 5 dagen hoofdpijn, af en toe misselijk, humeurig, zin in andere soorten eten,  meer zichtbare aders op mijn borsten, twee druppels dik vocht uit mijn tepels....

ik was er eigenlijk van overtuigd dat het nu wel raak moest zijn, maar ik ben vanochtend ongesteld geworden.

Natuurlijk hoop ik voor jullie dat het wel raak zal zijn, maar hoop niet te hard, anders valt het straks zó tegen (zoals bij mij dus, ik had ongeveer in mijn hoofd de babykamer al ingericht)

liefs, GS (ronde acht eerste kindje)

Hoi Saskia,

Nee verder heb ik niet echt andere dingen maar dat had ik bij de eerste ook niet, toen had ik het helemaal gehad met alle ziekenhuis onderzoeken en ik moest op zaterdag ongi worden en ik had nog 1 test liggen en dacht kan mij het schelen dan is ie maar op, en die was dus positief en we hebben nu dus een schat van een dochter ze is nu 18mnd. Dus het was meer omdat ik van de test af wilde zijn zodat ik me niet meer zo gek kon maken, en nu ja ik weet het niet denk dat ik gewoon ongi word daar lijken de klachten meer op....

Maar ik heb wel geleerd om niet te vroeg te testen omdat al die testen "voor niets" door te vroeg testen toch meestal negatief zijn en ten tweede spaart een hoop centjes uit ze zijn echt belachelijk duur....

Groetjes ineke

Terug
Bovenaan