BOEREN

HALLO,
ik ben nieuw hier ik heb een zoon tim van 3 jaar en een zoon daan van (25 jan.2007)
met daan heb ik al heel wat te verduren gehad van niet slapen , krampen , ostheopaat , giropractor, druppels 2x andere voeding gehad en inbakeren en nu heeft hij alleen nog last van boeren hij drink gewoon rustig de fles laat hem tussen door boeren heb al andere flessen en spenen gebruikt maar toch houd hij ontzettend last van boeren die hij niet kwijt kan als hij eenmaal slaapt na de fles is hij ong 10 min op mijn schoot daarna in de box en na ong. 1,5uur na de fles gaat hij ingebakerd in bed en valt in slaap na een uur slaap krijst hij volop en zit er een boer dwars wat hij gewoon niet in zijn eentje kwijt kan
dan help je hem daarmee en is hij hem kwijt als ik dan geluk heb slaapt hij weer lekker verder en anders is hij wakker tot de volgende voeding en dan is de fles weer netjes op en het begint weer van voor af aan ,
heeft iemand hier ook last van of gehad zo ja heeft iemand nog tips zodat hij gewoon net jes zijn slaap kan voort zetten
maar de laatste fles van half 11 s''avonds en s'morgens van 6 uur dan heeft hij nergens last van en slaapt hij gewoon netjes tot de volgende voeding maar vanaf 10 s'morgens tot half 11 sávonds heeft hij hier gewoon last van

alvast bedankt voor de tips

groetjes jolanda en daan

ik heb om eerlijk te zijn geen idee, maar omdat je schrijft dat hij het 's nachts niet heeft, kan het dan niet zijn dat hij juist door het huilen lucht inslikt en daardoor moet boeren?

groetjes,
daphne

Terug
Bovenaan