boertje

Hallo allemaal.

Ik heb een vraag. Ik heb een dochtertje van 3 maanden( mijn eerste kindje) en ik geef haar fles voeding omdat ik helaas geen borstvoeding kon geven.

Nu laat ze de ene keer wel na de fles gelijk een boertje. Maar soms laat ze helemaal geenboertje ook niet na een half uur. Is dat erg of wat kan er dan gebeuren of is dat helemaal geen ramp.

graag hoor ik het van jullie.

Groetjes van paulien
 
Hallo,
Als het een probleem zou zijn had ik bij mij in huis ook een probleem. Die van ons boert weinig tot niets. Heeft er verder ook geen last van dus. Ik geef ook fv omdat ik geen bv kon geven.
Ik zou me niet zo druk om maken. Volgens mij is het helemaal niet erg. Vooral als ze er ook geen last van heeft.
Groetjes
 
Hoi, mijn dochtertje van 4mnd.krijgt volledig flesvoeding. Over het algemeen laat ze wel een boertje na haar voeding, maar soms ook niet. Ik hou haar na de voeding goed rechtop en klop zacht op haar ruggetje. Hou dit even vol en masseer haar ruggetje een beetje.Als er dan na 10min.nog geen boertje is..jammer dan..zou je er niet druk om maken hoor. Als het in de weg zit dan hoor je dat vanzelf!
 
Hoi,
ALs er een boertje gelaten word is dat een teken dat er lucht mee naar binnen is gegaan. Soms drinken babys "netjes" en slikken geen lucht in dan komt er ook geen boertje. Als ze bv te gulzig drinken niet goed de speen in 1x naar binnen zuigen of lucht mee happen tijdens het drinken boeren ze wel

Mij was gezegt als je bv geeft hoef je haar niet te laten boeren hoor want dat doen ze niet. Nou mijn dochter boert als een volwassen vent hoor.

Dus kort gezegt het kan geen kwaad ;-)
 
Nee het kan geen kwaad,wat er niet boven uit komt gaat naar beneden.Wat je wel kunt proberen je kindje even op de rug leggen als je het na 5min weer oppakt komt vaak al het lucht mee.
succes!
 
Terug
Bovenaan