Boertje

Hallo

Even een vraagje.... Kris is 5 weken oud, en na een voeding laat hij bijna nooit een boertje. Ik probeer ook halverwege het flesje maar zonder resultaat. Het enige wat ie dan doet is huilen. Als ik hem dan weer gewoon in mijn armen neem is het weer goed.

Hij heeft last van darmkrampjes. De verpleegkundige van de thuiszorg zegt dat het oa komt doordat hij geen boertjes laat. De arts op het CB zegt dat ie niet persee een boertje hoeft te laten....
Ik weet het niet meer  

Iemand advies. Ik gebruik al speciale voeding en Cinababy
Groetjes Ellen

Hoi,

Jamie deed dit in het begin ook nooit en wat ze mij verteld hebben is
dat het geen kwaad kan, maar ze kunnen er wel last van krijgen. Dus ze
kunnen evt. krampjes krijgen of gaan spugen. Gelukkig doet Jamie nu wel
goed boren na het eten.

Het kan dus verder geen kwaad ofzo.

Succes ermee.

Groetjes Natasja

Mij is verteld dat ze niet door lucht dat ze binnenkrijgen darmkrampjes krijgen.
Darmkrampjes worden puur alleen door de darmen van je kindje veroorzaakt.
Ze kunnen er wel last van krijgen, maar alleen omdat er dan een boertje in de weg zit. (Volgens mijn moeder is dat benauwd voor hun ofzo).
Maar hij hoeft natuurlijk niet te boeren dan drinkt hij heel netjes en rustig.

Groetjes,

Lilian

Hoi,

ze hoeven niet perse een boertje te laten hoor. Mijn oudste zoontje liet nooit een boertje en had daar ook geen last van. Borus doet dat nu wel.
Groetjes,
Josie

Mij hebben ze ook verteld dat een boertje echt niet
noodzakelijk is. Vroeger dachten ze van wel, maar
het schijnt een  fabeltje te zijn... Stef heeft ook heel
weingi last van krampjes, dus denk dat dat het
inderdaad niet is...

Knuf Annet

Hoi,

Yari boerde ook heel slecht of niet na de voeding.
Dit kan verder geen kwaad maar Yari kreeg hier dus wel krampjes van.
Wat we sindsdien doen is hem ff plat neerleggen na de voeding, na 5 minuten hem oppakken en meneer boert.....
Je moet wel ff opletten dat ze niet gaan spugen als je ze neerlegt.

Misschien een tip...

Groetjes Marina.

hallo,
Ik weet niet of je dicht bij de duitse grens woont,maar het middel sab simplex werkt heel goed,het boertje komt makkelijker en gaat krampjes tegen,helaas alleen verkrijgbaar in duitsland.
Je kan het gewoon bij de apotheek halen zonder recept,het is in druppelvorm,15 druppels door iedere fles,werkt super!!!flesje van 30 ml.kost ongeveer 7 euro.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes Tanja

Bij mij deed hij het ook nooit wat ik ook deed, soms gaf hij dan wel een mondje terug maar een boertje ho maar!
bij mij zeiden ze ook dat de kleine niet perse een boertje hoeft te laten.. dus ik weet het niet.
Nu sinds 2 weken ofzo kan hij boeren laten echt hard soms :)

misschien gaat het dus nog wel komen?

Terug
Bovenaan