B BlauweMuis aug 30, 2021 #1 Hoi hoi! Ik ben benieuwd in welke houding/op welke manier jullie je kindje laten boeren na de fles
M Mamabeertje aug 30, 2021 #2 Hier over de schouder en ook wel eens met zijn buik op mijn onderarm gelegd en dan hoofdje ondersteunen met je hand. ik merk dat hier goed werkt om ook van onder naar boven te wrijven op zijn rug en dan afwisselend kloppen.
Hier over de schouder en ook wel eens met zijn buik op mijn onderarm gelegd en dan hoofdje ondersteunen met je hand. ik merk dat hier goed werkt om ook van onder naar boven te wrijven op zijn rug en dan afwisselend kloppen.
B Blijemama aug 30, 2021 #3 Hier ook over de schouder en ik tik altijd zachtjes op z’n billetjes, dit werkt heel goed
A ANONYMOUS_USERNAME aug 30, 2021 #4 Zittend, hand op zn borst. Beetje voorover hangend en dan op zn rug kloppdn... dan komt de boer veel sneller dan over mn schouder
Zittend, hand op zn borst. Beetje voorover hangend en dan op zn rug kloppdn... dan komt de boer veel sneller dan over mn schouder